رمضان با قرآن در ماه مهماني خدا

مراسم ویژه شب های آسمانی ماه رمضان، ماه میهمانی خدا با عنوان "رمضان با قرآن " در آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السّلام برگزار می شود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران در این مراسم که تا پایان ماه مبارک رمضان در مصلای بزرگ ری برگزار خواهد شد، برنامه های متنوع فرهنگی و قرآنی برای زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت سیدالکریم علیه السّلام تدارک دیده شده است.
در مراسم رمضان با قرآن، که در شب های ماه مبارک رمضان از ساعت 21:30  در مصلای بزرگ ری آغاز خواهد شد، قرائت دلنشین قرآن توسط قاریان ممتاز قرآن کریم، اجرای برنامه توسط مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السّلام،  برگزاری مسابقه و اهداء جوایز متبرک به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان از جمله برنامه های مربوطه است.
حجج الاسلام والمسلمین معین شیرازی و کاردان به ترتیب در دهه های دوم و سوم سخنرانان این مراسم نورانی خواهند بود.
این مراسم هم زمان بصورت زنده از سایت آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السّلام  پخش خواهد شد و همچنین هرشب مسابقه اینترنتی در سایت آستان مقدّس برگزار خواهد شد
در روز ولادت امام حسن مجتبی علیه السّلام بعداز نماز ظهروعصر مداح اهل بیت عصمت و طهارت آقای عرب سرخی در مصلای بزرگ ری به مدیحه سرایی خواهد پرداخت.
همچنین در شب 16ماه مبارک مصادف با شنبه 14مردادماه مراسمی به همین مناسبت برگزار خواهد شد که از ساعت 21:30 با تلاوت قرآن توسط آقای صباغی ، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین معین شیرازی و گروه تواشیح رضوان همراه خواهد بود.
شايان ذكر است :  زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السّلام به مناسبت شب میلاد مسعود کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السّلام در بارگاه ملکوتی یکی از نوادگان آن حضرت به جشن و سرور و مناجات با پروردگار متعال پرداختند./

برچسب ها: رمضان ، قرآن ، مهمانی ، خدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار