پيشنهاد قطر به نکونام وجود خارجي دارد؟

جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در بازگشت خود به لیگ ایران تاكنون نمایش مطلوبی نداشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ جواد نکونام كاپيتان تين ملي ايران با سر و صدا و تبلیغات بسیار زیاد پیراهن استقلال را پوشید و در فصل جدید وارد لیگ ایران شد. تاکنون نکونام 2 بار با پیراهن آبی استقلال مقابل سایپا و ذوب آهن به میدان رفته اما به هیچ وجه نمایش مطلوبی نداشته است. او در حد یک بازیکن معمولی ظاهر شده است، جواد که در اوساسونا روزهای خوب و پر فروغی داشت، با استقلال افت فاحشی پیدا کرده است و انتظارات را تاكنون بر آورده نركرده است. با این حال پیشنهادهاي نجومی تیم‌های قطری برای جذب او همچنان مطرح است، اما آيا این پیشنهادها واقعی هستند؟

نکونام در حال حاضر هیچ نشانی از گذشته پرفروغش ندارد جواد نه مثل گذشته خوب می‌دود و تکل می‌زند و نه از شوت‌های سنگین و غیر قابل مهار او خبری است و نه می‌تواند با ضربات دقیق سر دروازه حریفان را باز کند.

نکونام در گذشته نشان داد که توانایی‌های زیادی دارد و می‌تواند با پاس‌های قطری و عمقی‌اش مهاجمان تیمش را در موقعیت گلزنی قرار دهد و سرنوشت یک بازی را عوض کند اما او در 2 بازی گذشته با پیراهن استقلال هیچ نشانی از گذشته خوبش نداشته و یک بازیکن تنبل و ایستا نشان می‌دهد.

در اینکه جواد با استقلال تمرین نکرده و هنوز آماده نیست و با دیگر بازیکنان این تیم هماهنگی ندارد هیچ بحثی نیست اما وقتی چنین پیشنهادهاي نجومی برای او مطرح می‌شود، حق داریم شک کنیم که این پیشنهادها واقعی است یا نه؟

نگاهی به خریدهای تیم‌های قطری در سال‌های اخیر نشان می‌دهد که باشگاه‌های قطری برای بازیکنان سرحال و آماده با توانایی بالا پول می‌دهند چرا که قرار نیست پولشان را دور بریزند. نکونام در حال حاضر شرایط حضور در استقلال را هم ندارد چرا که با این وضعیت بدنی بیشتر سر بار تیم است تا یار تیم اما به هر حال با تشخیص قلعه نوعی به میدان می‌رود و بازی می‌کند.

با این شرایط ناهماهنگ که در خبرهای دیگر و قطری‌ها قصد خرید نکونام را دارند بیشتر تبلیغات است و چنین پیشنهاداتی اصلاً وجود خارجی ندارد بلکه استقلالی‌ها تلاش می‌کنند با انتشار چنین اخباری هم هزینه سنگینی که برای جذب کاپیتان تیم ملی کرده‌اند را توجیه کنند و هم با ایجاد چنین فضایی بار روانی وحشتناکی که روی نکونام وجود دارد را کاهش دهند تا جواد با آرامش و تمرکز کامل در تمرینات و بازی‌های استقلال حاضر شود و بتواند آرام آرام به شرایط مطلوب بدنی برسد و بار دیگر بازیکنان استقلال هماهنگ شود تا شاید به همان بازیکن تأثیرگذار گذشته تبدیل شود./با

برچسب ها: نکونام ، قطری ها ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار