نشست مخالفان رژيم آل‌خليفه امروز در تونس برگزار مي‌شود

فعالان حقوق بشري و سياسي بحرين، اعلام كردند؛ امروز نشستي با نظارت سازمان عفو بين الملل و در حمايت از ملت بحرين و با حضور تمامي گروه هاي مخالف رژيم آل خليفه در تونس برگزار مي شود.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از براثا؛ مخالفان حكومت بحرين با تائيد اين خبر، افزودند: اين نشست با عنوان "ملت بحرين را نجات دهيد" به وضعيت حقوق بشر در بحرين و همچنين به اوضاع بازداشت شدگان در زندانهاي رژيم آل خليفه مي پردازد.
 
در همين حال، حسين يوسف فعال سياسي بحريني، در مورد اين نشست گفت: در اين نشست به افرادي كه نسبت به شهروندان بحريني هتك حرمت انجام مي دهند، هشدار مي دهيم كه هرچه زودتر اقدامات سركوبگرانه خود را پايان داده و آزادي بيان و عقيده را در كشور به اجرا درآورد.
 
همچنين؛ همزمان با برگزاري اين نشست مخالفان حكومت بحرين از حالت فوق العاده غير علني در اين كشور خبر داده و از گسترش حضور نيروهاي نظامي در خيابانهاي منامة براي جلوگيري از هرگونه اعتراض سخن گفتند.
 
گفتني است؛ طي روزهاي اخير، اعتراضات مردم بحرين به سياست هاي سركوبگرانه مقامات امنيتي و اطلاعاتي اين كشور، تشديد شده است، تا جايي كه حكومت بحرين براي پايان دادن به اين اعتراضات، از نظاميان آمريكايي كمك گرفته است.
برچسب ها: آل خلیفه ، تونس ، مخالفان ، نشست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار