تظاهرات بحريني ها عليه آل خليفه

تظاهرات بحريني ها در مناطق مختلف عليه اين کشور عليه رژيم آل خليفه ادامه دارد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العالم، بحريني ها در اعتراض به حضور نظاميان اشغالگر عربستاني در بحرين و حمايت آمريکا و انگليس از رژيم آل خليفه در مناطق مختلف بحرين با شعار آزادي وطن تظاهرات کردند. همچنين جوانان انقلابي مراسمي با شعار زنان اسير انقلاب طاغوت را به شکست کشاندند، برگزار کردند. نيروهاي امنيتي رژيم بحرين که از حمايت نظاميان آل سعود برخوردارند با پرتاب گازهاي سمي و شليک گلوله هاي ساچمه اي به تظاهرکنندگان مسالمت جو حمله کردند.
علي الموسوي مهم ترين مراسم در جزيره ستره برگزار مي شود. در اين مراسم انقلابيون در سخنراني هاي مختلف بر ادامه تحرکات انقلابي خود تا محقق شدن خواسته هاي مردمي تاکيد کردند. مراسمي نيز در خانواده هاي فعالان سياسي زنداني زن و مردم در منازل آنان برگزار شد و جوانان نيز برخي از جاده هاي اصلي را با به آتش کشيدن لاستيک هاي فرسوده بستند. جوانان جاده اصلي منتهي به شهر عيسي و پل بحرين و عربستان را بستند.  
بحريني ها همچنين در شهرهاي مختلف با برگزاري تظاهرات بر آزادي اسرا، ادامه دادن راه شهداي انقلاب اين کشور، محقق شدن همه خواسته هاي دموکراتيک مردمي و سرنگوني رژيم آل خليفه تاکيد کردند. نيروهاي رژيم آل خليفه نيز به مانند روال گذشته با سرکوبگري شديد با اين تظاهرات مسالمت آميز برخورد کردند و در برخي از مناطق مانع از خروج مردم از منازل خود براي شرکت در اين تظاهرات و بيان آراي خود شدند. اقدام نيروهاي امنيتي رژيم در استفاده از گلوله هاي ساچمه اي باعث زخمي شدن شماري از انقلابيون شد و اين افراد در منازل مردم مجبور شدند درمان شوند. در صورتي که به بيمارستان بروند از سوي نيروهاي امنيتي رژيم آل خليفه بازداشت مي شوند.  
يک جوان انقلابي بحريني گفت ما در ائتلاف انقلابي چهاردهم فوريه به عهد خود با خانواده هاي اسرا پايبنديم و به تلاش هاي خود براي آزادي اسراي زن و مردم در زندان هاي رژيم آل خليفه ادامه مي دهيم.
گزارشگر اين شبکه افزود نيروهاي امنيتي همچنين براي سرکوب خواسته هاي مردمي به بيست و دو منطقه بحرين حمله کردند. اين حملات حتي در مناطقي رخ داد که شاهد برگزاري هيچ تظاهراتي نبوده است.  
در سطح بين المللي نيز، شماري از اقليت عرب در آلمان در برابر سفارت عربستان سعودي در برلين در اعتراض به ادامه اشغال بحرين توسط ارتش آل سعود تجمع کردند. تجمع کنندگان همچنين سرکوب اعتراضات مردمي در عربستان و بازداشت آيت الله نمر النمر را محکوم کردند.
برچسب ها: آل خلیفه ، تظاهرات ، بحرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار