شهردار منطقه 18 خبر داد:

برگزاری جشنواره تفریحات ورزشی در بوستان گلستانه

شهردار منطقه 18 گفت: جشنواره فرهنگی تفریحات ورزشی منطقه 18 تهران از بعد از ظهر اولین روز تیرماه در بوستان گلستانه فعالیت خود را آغاز نموده و تا پایان تابستان به کار خود ادامه می دهد.

مهندس محمد صارمی زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: با شروع تعطیلات تابستانی جشنواره فرهنگی تفریحات ورزشی از نخستین روز تیرماه سال جاری به همت حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه به مدت یک هفته از ساعت 16 تا 23 بعد از ظهر در بوستان مذکور برگزار و خدمات لازم را در بخشهای مختلف فرهنگی و ورزشی به شهروندان ارائه می دهد.
وی اظهار داشت: این جشنواره با هدف ایجاد فضای شاد و مفرح همراه با آموزش بازی های ورزشی پیش بینی شده و دارای بخش های گوناگون ورزشی، سرگرمی، تفریحی، مشاوره ویژه کودکان، نوجوانان و خانواده ها است و از دیگر بخش هایی که برای جشنواره پیش بینی شده می توان به برپایی غرفه کارآفرینی، اداره آسیب ها، پزشکی و سلامتی همراه با مشاوره، اندازه گیری قد، وزن و انجام فشار خون و... اشاره کرد.
صارمی زاده ادامه داد: غرفه آموزشهای شهروندی، شهریاران جوان، شورایاریها، جشنواره غذاهای محلی، سلامت، گریم کودکان و استعدادیابی نامحسوس که برای نخستین بار در جشنواره های سازمان ورزش لحاظ شده از دیگر بخشهای این جشنواره است.
شهردار منطقه 18 با بیان اینکه  غرفه هایی جهت ارائه محصولات فرهنگی و ورزشی دایر است بیان کرد: در این جشنواره مکان هایی جهت در اختیار گذاشتن کارت های ورزشی، کتب علمی، محصولات ورزشی و فرهنگی برای شهروندان دایر و ایستگاه های ورزشی در رشته های گوناگون تفریحی از جمله پینت بال، دوزبازی، اسکواش، تنیس روی میز، فوتبال دستی، بدمینتون، فوتبال گل کوچک، اسکیت، دارت، پرواز بادبادکها، بازیهای بومی محلی، بازی های مجازی (ایکس باکس)، تیرو کمان، شطرنج، طناب کشی، تفنگ بادی، طناب زنی، بسکتبال خیابانی، مچ اندازی، دومینو، روبیک، دوچرخه سواری سالمندان و ده ها برنامه متنوع دیگر برای شهروندان تدارک دیده شده است.
وی در ادامه از برپایی جنگ شبانه در ایام برگزاری جشنواره خبرداد و خاطر نشان کرد: جنگ شبانه با پخش موسیقی های زنده سنتی، ورزش زورخانه ای، تواشیح به همراه اقامه نماز مغرب و عشاء، سخنرانی و پخش برنامه از رادیو جشنواره اجرا خواهد شد./ف
برچسب ها: همت ، ارائه ، اسیب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار