المپیک 2012 هم به دست خرافاتی‌ها افتاد

روش پیش بینی اين راکن به این صورت است که وی با انتخاب نان هايي که روي ميز چيده شده و هر کدام پرچم کوچکي از يک کشور را روي خود دارد، نتيجه را پيش بيني مي کند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، پس از خوش شانسی و موفقيت هشت پاي پيشگو كه نتيجه جام جهاني ۲۰۱۰ ميلادي را به درستي پيشگويي كرده بود، در مسابقات فوتبال يورو ۲۰۱۲ نوبت به حيوانات ديگری براي پيشگويي رسید.

در آن دوره از مسابقات يك گاو، خوك و فيل در تلاش بودند تا نتايج مسابقات حساس فوتبال را حدس بزنند. خوك پيشگوي اين دوره در پيشگويي های خود يك حدس اشتباه و يك پيشگويي درست داشت.

اين حیوانات پيشگو با انتخاب ظرف حاوي غذا كه نشان پرچم كشور مورد نظر بر روي آن قرار داشت نتيجه مسابقات را پيش بيني مي كردند که در نهایت هم با استقبال مناسب و اعلام نتایج درست همراه نشد.

اما با شروع المپیک 2012، بازار پیشگوهای حیوانی دوباره داغ شده و هر کشوری سعی دارد با معرفی یک حیوان، در این مسابقه خرافات شرکت جدی تری داشته باشد. در جدیدترین نوع از این اقدامات، اين بار راکني در باغ وحش روسيه پيدا شده که مالکان آن مدعي هستند تاکنون نتايج المپيک را به درستي پيش بيني کرده است. روش پیش بینی اين راکن به این صورت است که وی با انتخاب نان هايي که روي ميز چيده شده و هر کدام پرچم کوچکي از يک کشور را روي خود دارد، نتيجه را پيش بيني مي کند.

مشخص نیست در دنیای صنعتی و پر از ادعای غرب، اصرار برای انجام چنین عمل غیرمنطقی و خرافاتی چه ارزشی دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار