ارومیه/

ارومیه میزبان 16 کشور آسیایی برای برگزاری مسابقات والیبال

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: ارومیه مهرماه امسال میزبان 16 کشور آسیایی برای برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات والیبال جوانان آسیا است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، ابراهیم فتح‌الهی در جمع اعضای ستاد هماهنگی برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات والیبال جوانان آسیا اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده شانزدهمین دوره مسابقات والیبال جوانان آسیا در وضعیت ایده‌آل‌ و استاندارد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی بین‌المللی در ارومیه، افزود: برگزاری مسابقات ورزشی برای ارتقای جایگاه ورزشی و بالندگی استان مهم است و ما برای حفظ و ارتقای این جایگاه در عرصه بین‌الملل از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

فتح‌الهی اضافه کرد: ارومیه در سال 89 میزبان برگزاری جام کنفدراسیون والیبال آسیا بود، در آن دوره آذربایجان‌غربی میزبان ورزشکاران هشت کشور آسیایی بود ولی در این دوره که مهر ماه 91 برگزار می‌شود ارومیه میزبان 16 کشور آسیایی است.

نائب رئیس ستاد برگزاری مسابقات ادامه داد: این دوره از مسابقات به نسبت سال 89 از اهمیت فوق‌العاده‌ای برای استان دارد چه بسا حسن اعتمادی که درباره ارومیه در کشور به وجود آمده باید حفظ و از جایگاه آن حراست شود.

وی با بیان اینکه مدیریت، کارآیی، روحیه ورزشی و کار تیمی در مدیریت استان آذربایجان‌غربی یک اصل است، گفت: استان آذربایجان‌غربی به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران میزبان مسابقات خواهد بود و با تلاش همه عوامل و روسای کمیته‌های اجرایی اثبات خواهیم کرد که روحیه ورزشی در استان وجود دارد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: برگزاری موفق و شایسته یازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر در دانشگاه ارومیه و سایر رویدادهای فرهنگی و ورزشی در استان باعث شده تا پیشنهادهای مختلفی در سطح ملی و بین‌المللی به ارومیه عرضه شود که این موجب افتخار بوده و می‌تواند به رشد و توسعه استان منجر شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.