یاسوج/

فرصت های سرمایه گذاری خرد زمینه سازجذب سرمایه گذاری كلان است

استاندار كهگیلویه و بویراحمد گفت:جذب فرصت های سرمایه گذاری خرد در بخش های مختلف اقتصادی این استان زمینه ساز جذب سرمایه گذاری های كلان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، 'اكبر نیكزاد' در نشست ستاد سرمایه گذاری كهگیلویه و بویراحمد افزود: این اقدام موجب افزایش تولید، ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی استان خواهد شد.
وی بیان كرد: پتانسیل ها، قابلیت ها، ظرفیت ها و توانمندی های مطلوب و گسترده ای در تمام حوزه ها اعم از كشاورزی، نفت و گاز، صنعت و معدن، شیلات، گردشگری،آب و خاك در كهگیلویه و بویراحمد وجود دارد كه با شناسایی آنها و حمایت همه جانبه از متقاضیان سرمایه گذاری در این بخش ها می توان زمینه جذب سرمایه گذار در استان را افزایش داد.
نیكزاد اظهار داشت: جذب سرمایه گذار از مهمترین شاخص های وضعیت تولید و اشتغال در هر استان محسوب می شود و كهگیلویه و بویراحمد نیز از این قاعده كلی مستثنی نیست.
وی بر لزوم برنامه ریزی و سیاست گذاری مدون و كارشناسی شده برای ایجاد فرصت های سرمایه گذاری در كهگیلویه و بویراحمد و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در بخش های مختلف اقتصادی این استان تاكید كرد.
نیكزاد عنوان كرد: به روز كردن اطلاعات كتاب 'توانمندی ها و فرصت های سرمایه گذاری كهگیلویه و بویراحمد'، تهیه مطالب و تصاویر جدید و متنوع از قابلیت ها و پتانسیل های سرمایه گذاری در این كتاب، رفع موانع موجود بر سر راه سرمایه گذاران داخلی و خارجی و تسریع در صدور مجوزهای لازم از سوی متولیان امر و نهادهای دولتی استان از راهكارهای مناسب در این زمینه است.
نیكزاد ابراز داشت: كهگیلویه و بویراحمد آماده جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی است و تمام تجهیزات، امكانات و اعتبارات لازم را نیز در اختیار آنان قرار می دهد.
رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی كهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، گفت: مركز خدمات سرمایه گذاری استان در سال 89 تاسیس شد و آغاز به كار كرد.
'ابراهیم كشاورز' افزود: هدف از راه اندازی این مركز رفع مسائل و مشكلات سرمایه گذاری و سرمایه گذاران داخلی و خارجی، صدور مجوزهای لازم برای امر سرمایه گذاری و شناسایی و معرفی توانمندی ها، فرصت ها و پتانسیل های سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی كهگیلویه و بویراحمد بوده است.
وی بیان كرد: كهگیلویه و بویراحمد در زمینه سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در ابتدای مسیر قرار دارد و نیازمند حمایت همه جانبه متولیان امر در سطح استانی و ملی است.
كشاورز اظهار داشت: برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در كهگیلویه و بویراحمد تاكنون اقدام ها، مذاكره ها، مكاتبه ها و پیگیری های متعددی با تهران انجام شده و این امر در آینده نیز به طور جدی ادامه خواهد داشت.
وی عنوان كرد: كتاب 'توانمندی ها و فرصت های سرمایه گذاری كهگیلویه و بویراحمد' به دو زبان فارسی و انگلیسی تهیه شده كه در حال چاپ است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.