انهدام باند سارقان مسلح در بوشهر

باند سارقان مسلح مغازه ها در بوشهر متلاشي شد.

به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران ،سرتيپ دوم حيدر عباس زاده  در تشريح نحوه دستگيري اعضاي اين باند گفت:مأموران آگاهي استان در پي وقوع چندين فقره سرقت مسلحانه در ماههاي اخير در سطح شهرستان بوشهر، بلافاصله با تشکيل اکيپ تحقيقاتي براي دستگيري عاملان سرقت ها وارد عمل شدند.
وي در خصوص نحوه سرقت اعضاء اين باند افزود:  در تحقيقات به عمل  آمده  مشخص شد سارقان با شناسايي محل هاي خلوت اقدام به سرقت از مغازه هاي سوپرمارکت و موتورسيکلت در سطح شهر بوشهر مي کنند.
 فرمانده انتظامي استان بوشهر تصريح کرد : پليس پس از تحقيقات شبانه روزي گسترده و بررسي صحنه هاي جرم، با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي اعضاء اين باند سارقان را شناسائي کردند.
 پس از شناسائي مخفيگاه متهمان، با انجام چندين عمليات طراحي شده منسجم و هماهنگ، طي يك هفته تلاش بي وقفه توسط ماموران، اعضاي اصلي باند به نام هاي  م – ن ، م – ن و الف- ن را شناسايي و طي دو عمليات غافلگيرانه دستگير کردند.
اين مقام انتظامي در ادامه از کشف يك قبضه اسلحه کمري به همراه 10 عدد فشنگ مربوطه  از سرکرده باند خبر داد و گفت: در بازرسي هاي انجام شده توسط پليس از مخفيگاه سارقان، تعداد 21 عدد آلات و ادوات استعمال موادمخدر ، مقاديري موادمخدر از نوع ترياک و شيشه، چهار دستگاه موتورسيکلت سرقتي کشف و ضبط شد.
همچنين سارقان به دو فقره سرقت مسلحانه از دو مغازه سوپرمارکتي متعلق به افرادي به نام هاي ر.ن و ن.و  و همچنين سرقت چهار دستگاه موتورسيکلت اعتراف کردند./ث

برچسب ها: انهدام ، سارقان ، مسلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار