لرستان/

تمبر يادبود علامه شهيدی در بروجرد رونمايی می‌شود

تمبر يادبود علامه شهيدی، هم‌زمان با برگزاری همايش ملی علامه شهيدی 12 و 13 شهريورماه امسال در بروجرد رونمايی می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان  جعفرحيدری، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد ‌با اشاره به برگزاري همايش ملی علامه شهيدی 12 و 13 شهريورماه امسال در بروجرد، گفت: روز همايش از تمبر يادبود علامه شهيدی رونمايی و وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی، حداد عادل و حجت‌الاسلام احمد احمدی و افخمی، رئيس مؤسسه دهخدا از جمله مهمانان ويژه اين همايش هستند.

وی با بيان اين‌كه آلبومی از عكس‌های علامه شهيدی تهيه و چاپ شده است و مقالات و تأليفات علامه شهيدی به نرم‌افزار تبديل می‌شود، افزود: هم‌اكنون 90 كتاب در حال چاپ و داوری داشته كه از مؤلفان آنها در اين همايش تجليل می‌شود.

حيدری با بيان اين‌كه چكيده مقالات ارسال شده به اين همايش نيز به نرم‌افزار تبديل می‌شود، ادامه داد: اختصاص بخشی از برنامه‌های شبكه افلاك و شبكه چهارم سيما به زندگی و معرفی علامه شهيدی از ديگر برنامه‌ريزی‌های انجام گرفته است.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد از حضور 50 شخصيت ملی در اين همايش خبر داد و گفت: 24 استاديار و 22 دانشجوی دكتری مقالات خود را با محورهای تعيين شده به دبيرخانه همايش ارسال كرده‌اند.

وی خاطرنشان كرد: همچنين دو كارگاه ادبی با حضور اساتيد فرهنگستان زبان و ادبيات فارسی در حاشيه اين همايش برگزار و نمايشگاهی از آثار و تاليفات علامه شهيدی در سالن تربيت بدنی دانشگاه آزاد به‌مدت يك هفته برپا می‌شود./س

برچسب ها: تمبریادبود ، علمه ، شهیدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.