ارتقا آگاهی روستاییان از حقوق شهروندی شان

شهردار ناحیه 7 منطقه 20 گفت:‌ با توجه به تمهیدات اندیشیده شده از سوی شهرداری آگاهی ساکنان بخش حریم از حقوق شهروندی شان افزایش یافت.

  به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران شهردار ناحیه 7 منطقه 20 از اهمیت ارتقا آگاهی ساکنان بخش حریم از حقوق شهروندی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه ناحیه 7 در بخش حریم منطقه قرار گرفته است و 14 روستا تحت پوشش این ناحیه است.

از ابتدای سال تاکنون 81 ایستگاه سیار آموزشی شهروندی در این روستاها برپا شده که همچنان ادامه دارد.

عطاءاله حسینی افزود: در روستای غنی آباد علاوه بر برپایی ایستگاه سیار شهروندان، خانه آموزش شهروندی نیز دایر است که دوره های آموزش متنوعی از جمله رفتارهای ترافیکی، مسائل حقوقی، بازیافت و تفکیک زباله، نقش خانواده در تربیت فرزندان، روانشناسی و مدیریت بحران به صورت دائم در این ایستگاهها تشکیل می شود.

وی ادامه داد: توزیع بروشور های آموزش، مختلف با موضوعات فرهنگی، سلامت 137، 1888، آسیب های اجتماعی، حقوق شهروندی و اطلاع رسانی در ارتباط با برنامه های مدیریت شهری را می توان از مجله فعالیت های این حوزه بر شمرد.

حسینی خاطر نشان کرد: روستاهای قلعه نو، طالب آباد، قمی آباد، مقیم آباد، کریم آباد، عباس آباد، نجم آباد، گل تپه، غنی آباد، اشرف آباد از جمله روستاهایی است که ایستگاه سیار شهروندی به صورت روزانه در این روستاها برپا شده و مشغول خدمات رسانی هستند./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار