رييس پليس پيشگيري پايتخت؛

بازداشت 3 شرور و 6 سارق در پاکسازي پارک ها و تفرجگاه ها

رييس پليس پيشگيري تهران بزرگ گفت: 6 سارق که با اقدامات خلافکارانه خود باعث دردسر و مشکل براي شهروندان شده بودند، شناسايي، بازداشت و به کلانتري محل منتقل شدند.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سرهنگ خانچرلي،با اشاره به عملکرد نيروهاي زيرمجموعه پليس پيشگيري در اجراي طرح پاکسازي تفرجگاه ها و پارک ها عنوان كرد:در اين راستا 6 سارق به کلانتري محل منتقل شدند و همچنين به 524 نفر از کساني که به نوعي مرتکب تخلف و ناهنجاري هاي اجتماعي شده بودند، تذکر داده شد.
 اين مقام انتظامي در شرح موضوع فوق گفت:در راستاي تدابير فرمانده انتظامي تهران بزرگ و بنابر درخواست شهروندان تهراني مبني بر اجراي طرح امنيت محله محور و پاکسازي تفرجگاه ها و پارک ها، ماموران زيرمجموعه پليس پيشگيري تهران بزرگ اقدام به اجراي طرح پاکسازي در اين مناطق کرد.
 سرهنگ خانچرلي افزود: در اين راستا 10 پارک ويژه، 9 پارک مهم و 73 پارک و تفرجگاه عادي تحت اجراي طرح درآمد که طي آن با به کار گيري نيروهاي متخصص از مجموعه سرکلانتري هاي يازده گانه فرماندهي انتظامي تهران بزرگ، کليه اين مناطق از لوث وجود معتادان، اراذل و اوباش، سارقان و مزاحمان نواميس شهروندان پاک شد.
رييس پليس پيشگيري تهران بزرگ ادامه داد:متعاقب اقدامات انجام شده چهار توزيع کننده موادمخدر دستگير شده و براي رسيدگي بيشتر به جرايمشان به مبادي ذيربط معرفي شدند.
 سرهنگ خانچرلي تصريح کرد:" در اين طرح سه نفر از اراذل و اوباش سطح دو و سه که اقدام به انجام حرکات خلافکارانه کرده بودند، شناسايي شده و به اتهام هايي چون شرارت، ايجاد درگيري و نزاع، مزاحمت و عربده کشي به پايگاه هاي پليس امنيت منتقل شدند.
 وي در پايان با اشاره به اجراي طرح مذکور در روزهاي آتي عنوان داشت:در اين عمليات ها 107 دستگاه موتورسيکلت و 31 دستگاه خودرو به علت تخلفات راکبان آن توقيف شد که در بررسي هاي انجام شده از مشخصات و مدارک صاحبانشان مشخص شد که تعدادي از اين وسايل نقليه مسروقه مي باشد که پس از صورتجلسه براي تعيين تکليف به پليس آگاهي منتقل شدند./ف

برچسب ها: بازداشت ، شرور ، سارق ، پاکسازی ، پارک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار