درخواست آبي ها براي محروميت فشنگچي ؛

فيلم حركت روي جان واريو ارسال شد

اعضاي تيم استقلال در حالي دربي را به اتمام رساندند كه پس از آن اعتراض رسمي خود را به مسئولان در فدراسيون ارائه كردند و خواستار محروميت و برخورد كميته انضباطي با هافبك تيم حريف شدند .

به گزارش خبرنگار  ورزشي باشگاه خبرنگاران ، امير حسين فشنگچي در دقايق پاياني بازي با انجام يك حركت نه چندان جالب توجه با جان واريو هافبك تيم استقلال برخورد كرد و با آرنج دست خود به صورت وي كوبيد اين در حالي است كه آبي ها در اين خصوص اقداماتي را انجام دادند زيرا معتقدند كه محسن تركي بايد هافبك قرمزها را با كارت مستقيم قرمز اخراج مي كرد اما اين اتفاق رخ نداد و آبي ها با تهيه فيلم آن لحظات خواستار رسيدگي مسئولان در كميته انضباطي شدند اين در حالي است كه چند پرونده اين چنيني در كميته انضباطي موجود است .

اين در حالي است كه رئيس كميته انضباطي اعلام كرده است هر پرونده شكايت كه فيلم آن موجود باشد سريعا مورد بررسي قرار مي گيرد و بحث دربي نيز كاملا متفاوت است زيرا چشم ميليون ها نفر به تلويزيون و زمين مسابقه است و افراد زيادي نيز با حضور در استاديوم با تماشاي حركات نامناسب بازيكنان تيم مقابل تحريك مي شوند و اين موضوع در رفتار آنها در استاديوم تاثير منفي مي گذارد.

به همين دليل فشنگچي بايد منتظر محروميت و يا جريمه نقدي باشد زيرا مسئولان اعلام كردند كه با اين وضعيت برخورد مي كنند و ان را به فراموشي نمي سپارند.

شايان ذكر است، آبي ها صبح امروز فيلم مورد نظر را به فدراسيون فرستادند با مسئولان با تماشاي فيلم بازي شرايط را در نظر گرفته و اعمال نظر كنند./اف

برچسب ها: فیلم ، آبی ها ، فشنگچی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار