کابوس ورشکستگی به «هایپراستار» رسید

"جرج پلاسا" مدیرعامل جدید "کارفور" که اخیرا با هدف تغییر سال ها عملکرد ضعیف این شرکت در بازارهای اروپایی خود، کار خود را آغاز کرده قرار است طی روزهای آینده طرح خود را برای بهبود بخشیدن به عملکرد این شرکت تشریح کند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، "کارفور" یک مجموعه فروشگاه های زنجیره ‌ای فرانسوی است که شهرت زیادی در دنیا دارد. چند سال قبل این شرکت به همراه شرکت و ماجد الفطیم امارات، اقدام به افتتاح اولین فروشگاه زنجیره‌ ای بین ‌المللی در ایران بنام "هایپراستار" در تهران کردند.

اما بحران اقتصادی، به این شرکت نیز امان نداد و اکنون "کارفور" با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می کند. بر اساس گزارش رسانه های فرانسوی، این فروشگاه های زنجیره ای قصد دارد بین 500 تا 600 تن از کارکنان شعبات مختلف خود را اخراج کند. همچنین حدود 500 فرصت شغلی دیگر نیز سال آینده حذف خواهد شد.

مدیران "کارفور" قرار است برای بررسی این مشکلات، نشستی با نمایندگان کارکنان برگزار کنند. این در شرایطی است که "جرج پلاسا" مدیرعامل جدید "کارفور" که اخیرا با هدف تغییر سال ها عملکرد ضعیف این شرکت در بازارهای اروپایی خود، کار خود را آغاز کرده ، قرار است طی روزهای آینده طرح خود را برای بهبود بخشیدن به عملکرد این شرکت تشریح کند چراکه با این روند احتمال ورشکستگی این شرکت وجود دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار