کرمانشاه/

تردد 153 هزار زایر و مسافر از مرز خسروی

فرماندار قصرشیرین گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه (پنج ماه) 153 هزار زایر عتبات عالیات و مسافر از طریق مرز رسمی و بین المللی خسروی این شهرستان به كشور عراق تردد كرده اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه
'حسین پروین' گفت: در مرداد ماه امسال 10 هزار و 300 نفر از مرز خسروی به عراق تردد كرده اند كه از این میزان چهار هزار و 100 نفر زایر ایرانی و خارجی به كشور وارد و شش هزار و 200 نفر به مقصد عراق كشور را ترك كرده اند.

از ابتدای بازگشایی مرز بین المللی خسروی با داشتن بزرگترین پایانه زمینی خاورمیانه در 23 خرداد سال 87 تاكنون دو میلیون و 570 هزار نفر در مجموع از این مرز تردد كرده اند.

در مرداد ماه امسال پنج هزار و 400 نفر مسافر نیز از مرز رسمی پرویزخان در قالب اتباع ایرانی و خارجی به عراق سفر كرده اند كه از این تعداد یك هزار و 400 نفر ایرانی و یك هزار و 100 نفر مسافر خارجی بودند ضمن اینكه دو هزار نفر مسافر ایرانی و 900 نفر مسافر خارجی نیز از طریق این مرز به كشور عراق سفر كرده اند.

شهرستان قصرشیرین با 180 كیلومتر مرز مشترك با كشور عراق و 24 هزار نفر جمعیت، دارای دو مرز رسمی خسروی و پرویزخان است كه در دو بازارچه مرزی در این مناطق حدود هفت هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم فعالیت دارند./س

برچسب ها: تردد ، زایر ، خسروی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.