بازداشت 6 سارق که از باغ هاي اطراف تهران سرقت مي کردند

کلانتر 206 بومهن از دستگيري اعضاي يک باند، سرقت در محدوده بومهن تهران خبر داد و گفت:" اين متهمان با همدستي هم از باغ هاي اطراف تهران سرقت مي کردند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،سرگرد حسين شعباني،با اعلام اين خبر عنوان كرد: در پي چندين تماس مكرر از سوي شهروندان و شکايت در خصوص سرقت از باغ ها و ويلا هاي محدوده بومهن، اقدامات ماموران اين يگان براي شناسايي و دستگيري متهم يا متهمان اين پرونده آغاز شد.
وي افزود: در اين تحقيقات مشخص شد که يک باند سرقت با شناسايي باغ ها و ويلاهاي خالي از سکنه نيمه شب ها اقدام به سرقت از محل هاي مذکور کرده که اين امر باعث وارد آمدن خسارت به شهروندان شده است.
سرگرد شعباني افزود:" با توجه به بررسي هاي انجام شده ماموران حدس زدند که اين افراد بايد بيش از چهار نفر باشند که به راحتي مي توانند وارد اين اماکن شده و دست به سرقت وسايل و تجهيزات ساختماني بزنند.
کلانتر 206 بومهن ادامه داد: بر همين اساس ضمن تشکيل جلسات با شوراياري هاي محل و توجيه ساکنان و مالکان ويلاها و باغ هاي مذکور عمليات تعقيب و مراقبت براي به دام انداختن سارقان آغاز شد که اين اقدامات شب گذشته نتيجه داد و ماموران موفق شدند اعضاي اين باند سرقت را که در يکي از باغ هاي اطراف در حال سرقت بودند، غافلگير و بازداشت کنند.
سرگرد شعباني عنوان داشت: متهمان که "فريدون"، "شهرام"، "احمد"، "عبدالرضا"، "فرامرز" و "محمد" نام داشتند در کلانتري تحت بازجويي قرار گرفتند که طي آن ضمن اقرار به جرم خود اعلام کردند که با شناسايي و زاغ زني ويلاها و باغ هايي که خالي از سکنه هستند اقدام به سرقت از آن مي کنند.
گفتني است، هر 6 متهم پس از اعتراف به جرم خود براي انجام تحقيقات بيشتر در اختيار ماموران اداره آگاهي تهران بزرگ قرار گرفتند و اموال و تجهيزات مسروقه که از محل اختفاي آنها به دست آمده بود، با دستور مقام قضايي پس از صورتجلسه به مالکان آن مسترد شد./ف
برچسب ها: بازداشت ، باغ ، اطراف ، تهران ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار