اظهارات تهيه كننده برنامه "جشن رمضان"؛

محمد قنبري:برآورده شدن نياز مخاطب نقطه قوت "جشن رمضان" بود

برآورده شدن نياز مخاطب و تيم مجريان نقطه قوت "جشن رمضان" 91 بود.

محمد قنبري تهيه كننده جشن رمضان با اشاره موفقيت اين برنامه در گفتگو به خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: در هر برنامه اي نقطه اوج و موفقيت زماني است كه نياز مخاطب برآورده شود.
وي تصريح كرد: تمام تلاش ما به تصوير كشيدن فعاليت هاي كميته امداد امام خميني(ره) بود و خدا را شكر همه از ما راضي بودند.
قنبري اظهار داشت: با توجه به مشكلات امروزي كه يك تهيه كننده با آن در زمينه ساخت يك برنامه مواجه مي شود خوشبختانه تيم جشن رمضان توانست با همه محدوديت ها موفق عمل كند.

*مجريان جشن رمضان موفق شدند
وي با اشاره به ايجاد يك تركيب جديد در مجريان جشن رمضان افزود: اجراي حسيني در كنار ديگر دوستانش تركيب جديدي از تيم مجريان را به وجود آورد كه با استقبال مخاطبان نيز روبه رو شد و از بهمن هاشمي به عنوان مجري محبوب مردم و چهره شناخته شده شبكه 5 سيما تشكر مي‌كنم.

*مستندها با استقبال خوبي روبرو شد
اين تهيه كننده با اشاره به ساخت مستندهايي در خصوص مردم تصريح كرد: مستندهايي در زمينه زندگي مستمندان و عزيزان تحت پوشش كميته امداد ساخته شد كه بسيار مورد استقبال قرار گرفت.
قنبري ادامه داد: رضايت مردم از كميته امداد امام خميني(ره) و زندگي ساده هموطنانم مرا شگفت زده كرد و شكر لحظه به لحظه آن ها نسبت به ديگر اقشار جامعه خيلي عجيب بود.
وي با بيان اين مطلب كه حلقه هاي مفقوده در جشن رمضان يكي ديگر از موفقيت هاي اين برنامه است،‌ اظهار داشت: حلقه هاي مفقوده جامعه ما گوش ندادن به فرامين بزرگان دين است كه جشن رمضان توانست توجه مخاطبان بسياري را در زمينه گوش دادن به سخنان بزرگان دين جلب كند.

*حضور خواننده ها مورد توجه مردم بود
قنبري ادامه داد: حضور خواننده هاي محبوب مردم توانست پيام جشن رمضان را بهتر انتقال دهد.
وي تصريح كرد: گاهي اوقات حدود 40 دقيقه منتظر مي مانديم تا از ازدحام مردم كمتر شود تا ما به همراه هنرمندان از محوطه خارج شويم.
قنبري خاطرنشان كرد: من از برنامه و روند آن بسيار راضي بودم و اميدوارم مورد توجه مخاطبان دوم قرار گرفته باشد./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار