شخصيت‌هاي جديدي به برنامه "جمعه به جمعه" اضافه مي‌شود

برنامه "جمعه به جمعه خونه به خونه" به تهيه‌كنندگي و كارگرداني مجيد قناد با افزودن شخصيت‌هاي جديد عروسكي جذابيت بيشتري در بين مخاطبان پيدا كرده است.

ناصر آويژه كارگردان هنري "برنامه جمعه به جمعه خونه به خونه" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: اين برنامه در تابستان وارد دور جديدي از اجراهاي خود شده و با آيتم‌هاي جديد محبوبيت بيشتري در بين مخاطبان خود پيدا كرده است.
وي ادامه داد: در سال 90 ما يك تيم جوان داشتيم كه حدود يك سال در كنار هم كار كرديم كه تجربه خوبي هم بود و براي ايجاد تنوع بازيگران گروه را تغيير داديم و حدود 5 ماه است با گروه جديد كار مي‌كنيم.
آويژه افزود: در اين دور اجراها با بازيگران تصميم گرفته‌ايم كه به بازيگران شخصيت و هويت دهيم و شخصيت‌هاي نمايش مثل 1 قول و 2 قول و قلي را در آيتم‌هاي مختلف بياوريم، براي آن ها محله‌اي هم انتخاب كرده‌ايم به نام قناد محله تا كودك ارتباط بهتري با شخصيت‌ها برقرار كند.
آويژه تاكيد كرد: بيشتر سعي ما بر آموزش مهارت‌هاي زندگي است و با آوردن داستان‌هاي قديمي و جديدي سعي بر آموزش كودك داريم و تلاش كرده‌ايم بخش طنز كار آسيبي به قسمت‌هاي آموزشي وارد نكند.
كارگردان هنري برنامه "جمعه به جمعه" افزود: از هفته آينده با عروسك‌هاي جديد آيتم‌هاي متنوع‌تري نمايش خواهيم داد و به آيتم‌هاي قديمي خود اضافه مي‌كنيم.
آويژه در خصوص بازگشت سيروس همتي به جمع بازيگران اين برنامه گفت:‌ آقاي همتي عضوي از گروه ما محسوب مي‌شود و تنها به دليل بازي در فيلم "خداحافظ بچه" از جمع ما جدا شد و اتفاقا بازي خوبي هم در اين فيلم به نمايش گذاشت كه من بسيار خوشحالم اما به احتمال زياد دوباره به جمع ما بازخواهد گشت.
آويژه با بيان رضايت كودكان از برنامه خاطرنشان كرد: اين برنامه توانسته ارتباط خوبي با مخاطب خود برقرار كند و كودك را با نمايش‌ها، آيتم‌ها و شعر‌هاي خود همراه كند.
آويژه تصريح كرد:‌ تا به امروز سعي در هماهنگي گروه داشتيم و بيشتر شعرها به صورت جمعي خوانده مي‌شد؛ اما در ادامه با افزودن تك خواني‌هاي بازيگران تنوع و جذابيت بيشتري ايجاد مي‌كنم و تا هر روز تازگي بيشتري براي مخاطب داشته باشيم./ي2
برچسب ها: آویژه ، نمایش ، مجید قناد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.