نتایج و حاشیه های پارالمپیک تا پایان روز سوم

با توجه به اینکه پارالمپیک 2012 به چهارمین روز رقابت های خود رسيده است، به نتایج سه روز گذشته کاروان ایران نگاهی گذرا خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ساره جوانمردی توانست اولین مدال کاروان ایران را به دست آورد و به مقان سومی و مدال برنز رقابت های تیر اندازی بسنده کرد وی توانست در تیراندازی 10 متر p2 بانوان این عنوان را به خود اختصاص دهد و محمودی دیگر نماینده ایران در این رشته رتبه ششم را از آن خود کرد.

در ادامه؛ شاهین ایزدیار در مرحله مقدماتی 50 متر آزاد S10 به مصاف حریفان شناگر خود رفت و در میان هفت شرکت کننده در این رقابت ها به مقام پنجم دست یافت و با رکورد 25 ثانیه و 67 صدم ثانیه هم از صعود به مرحله فینال باز ماند اما در رشته وزنه برداری امیر جعفری در وزن 56- کیلوگرم با مهار وزنه 173 کیلویی عنوان ششمی رقابت ها را از آن خود ساخت و در حالی که وی توانسته بود رکورد 190 کیلوگرم را در تمرینات به دست آورد اما در کمال ناباوری تنها توانست به عنوان ششمی بسنده کند.

گفتنی است، تیم گلبال ایران توانست تیم گلبال کانادا را با نتیجه 9 بر 2 شکست دهد و امیدهای کسب مدال را برای ایرانیان زنده كند
 
در رشته جودو محمد علي شناني جودو كار وزن 73- كيلو گرم تيم ملي نابينايان در دومين مبارزه خود از دور مسابقات كنار رفت اين در حالي بود كه وي در دور نخست در مقابل ديميتريو سولويي از كشور اوكراين شكست خورد و با راه يابي حريف اوكرايني به ديدار فينال شانس حضور در جدول بازندها را بدست آورد. وي در اولين ديدار خود دراين گروه مقابل مارن پاول از بريتانيا به برتري رسيد و در ديدار رده بندي به مصاف هيدا كاتسو تاكاشي از ژاپن رفت و با شكست در اين مسابقه حذف شد.
 
 اما در وزن 81- كيلو گرم نتايج نماينده كشورمان برابر نماينده روسيه متحمل شكست شد و از كسب مدال بازماند، اين در حالي بود كه سيد امير نتاج توانسته بود حريف تركيه اي خود را در دور اول از ميدان به در كند و در دومين رقابت خود مقابل جودوکاري از آرژانتين شكست خورد و به گروه بازنده ها رسيد كه در اولين ديدار خود در اين گروه در برابر آناتوني شوچنكوف مغلوب شد واز دور مسابقات كنار رفت.

لازم به ذكر است: در رشته تيرو كمان زهرا نعمتي پس از اينكه توانسته بود با ركورد چشمگير خود به مرحله بعد راه يابد در مبارزه با آنجلاپرنا از ايتاليا به برتري 6 بر صفر ( 78 بر 60) درمجموع برسد و راهي مرحله يك چهارم نهايي شود.

در پايان: در فوتبال پنج نفره پارالمپيك نماينده ايران در ديدار نخست خود مقابل آرژانتيني با پذيرش دو گل شكست خورد اين درحاليست كه هر دو گل اين ديدار در نيمه دوم به ثمر رسيد./آق

برچسب ها: نتایج ، حاشیه ، پارالمپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار