افت دما شمال و شمال غرب كشور را در برگرفت/ دماي تهران 3 درجه كاهش يافت

مديركل پيش بيني وضع هواي كشور گفت: نوار شمالي كشور و سواحل جنوبي درياي خزر و شمال غرب كشور ارتفاعات البرز امروز ابرناكي كه بارش و وزش باد و كاهش دما را تجربه مي كند.

عبدالرضا اميدوار مديركل پيش بيني وضع هواي كشور درگفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران در خصوص كاهش دماي سواحل جنوبي درياي خزر و شمال غرب كشور گفت: براساس نقشه هاي پيش يابي براي سواحل جنوبي درياي خزر و شمال غرب و ارتفاعات البرز ابرناكي و بارش باران و وزش باد و كاهش دما و در پاره اي نقاط رگبار و رعد و برق پيش بيني مي شود.

وي افزود: بارش باران گاهي، وزش باد و رعد و برق در استان هاي آذربايجان غربي و اذربايجان شرقي، اردبيل، گيلان، مازندران، گلستان ادامه خواهد داشت.

اميدوار در خصوص كاهش دما در مناطق ذكر شده گفت: كاهش دما در مناطق فوق ديده مي شود بطوريكه دماي هواي تهران ديروز 22 درجه و امروز صبح با سه درجه كاهش به 19 درجه رسيده است و اين كاهش دما تا فردا ادامه خواهد داشت.

اميدوار تصريح كرد: از روز 4 شنبه افزايش دما در مناطق ذكر شده ديده مي شود و از فردا شدت فعاليت سامانه بارش زا از سمت غرب كاهش يافته و دماي هوا نيز در اين مناطق افزايش مي يابد./س
برچسب ها: افت دما ، شمال ، شمال غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار