پوست موز قرمز زير پاي ژوزه

مايلي ، جلالي ، درخشان در آب نمك

خبرهاي غير موثق درمورد تغييرات درپرسپوليس اين روزها گوش هاي سرخ را به شدت نوازش مي دهد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران ، اگر چه نتايج اخير پرسپوليس باعث نشده است كه رويانيان عنان را از دست بدهد و لحظه اي تصميم بگيرد اما از ما نشنيده  بگيريد كه صبر مدير هم در حال تمام شدن است و عليرغم پنهان كردن تحركات نامحسوس عليه ژوزه در تيم پرسپوليس ، كم كم فكر تغييرات در خواب شبهاي رويانيان هم مي آيد.

البته از قديم بازيكنان هميشه مربيان مورد نظر خود را دوست داشته اند و سعي كرده اند اگر كاري از دستشان بر مي آيد  براي حضور آنها در تيم خود كوتاهي نكنند! و شايد گزينه مورد نظر اين روزهاي بازيكنان كسي بجز حميد درخشان نيست.

از طرفي محمد رويانيان علاقه عجيبي به حاجي مايلي و مجيد خان جلالي دارد و در صورتيكه خورشيد تغييرات طلوع كند امكان حضور آنها در تيم پرسپوليس كم نيست بايد ديد در روزهاي آتي صحبت هاي رويانيان در مورد آينده پرسپوليس به كجا ختم مي شود آقاي مديرعامل خيلي از بابت مصاحبه ژوزه  در مورد قهرماني در فصل بعد خوشحال نشد و قول هايي از بابت حمايت كامل تا پايان فصل از ژوزه  وعلاقه به مربي خارجي و غيره شايد به فراموش سپرده شود.

پرسپوليس اين روزها ستاره هاي كم فروغي دارد كه در آسمان نيمه ابري پخش و پراكنده شده اند و عنقريب است كه مدير عامل در مظان اتهام نيز قرار بگيرد چرا كه رويانيان اگر چه از لحاظ پشتيباني تيم بستن و غيره همه فعاليت ها را به خوبي انجام داده اما در بحث فني انتخاب سرمربي و ... خيلي موفق نبوده و شايد اين هواداران و آن بازيكنان و همين فوتبال نامرد و همان قصه هاي گذشته گريبان مدير موفق را بگيرد مگر اينكه رويانيان همان شود كه انتظار مي رود و تصميمي بگيرد كه كشتي سرخ را به ساحل برساند./با

'گزارش از اکبر باقري

برچسب ها: پوست موز ، درخشان ، آب نمک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار