مروری بر مهم ترین اخبار "سیاسی" سه شنبه

مهم ترین عناوین خبری "گروه سياسي" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: لزوم توجه جدي دولت به وضع معيشتي مردم ، ناراحتی شدید دشمن از ايران مقتدر ،برگزاری نشست تحكيم وحدت با حضور 400 دانشجو و... است.

مهمترین عناوین گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

بيانات مقام معظم رهبري به غيرمتعهدي‌ها جرأت داد/ لزوم توجه جدي دولت به وضع معيشتي مردم
https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/6/14/301639_693.jpg

دوازدهمين اجلاس مجلس خبرگان رهبري با سخنراني آيت الله محمدرضا مهدوي کني در ساختمان قديم مجلس شوراي اسلامي آغاز به کار کرد.

دستان مدافعان سوريه در صورت دخالت نظامي در اين كشور بازتر خواهد بود

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/6/14/301851_642.jpg

مشاور عالي نماينده ولي فقيه در سپاه گفت: اگر ناتو و غرب دست به مداخله نظامي در امور سوريه بزند در آن صورت كساني كه بخواهند از سوريه دفاع كنند، دستشان بازتر خواهد بود‌ يعني مداخله نظامي مجموعه مهاجم ( ناتو ) كه مبناي حقوقي براي حمله به سوريه را ندارد دفاع از سوريه را براي حاميان منطقه و فرامنطقه‌اي اين كشور راحت‌تر مي‌كند لذا به نظر من احتمال مداخله نظامي خيلي ضعيف است.

صيانت آينده بيداري اسلامي سخت‌تر از گذشته آن است/ آتش پديدآمده در سوريه دامن آمريكا را خواهد گرفت

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/6/14/302350_548.jpg

مشاور عالي مقام معظم رهبري گفت: صيانت از آينده بيداري اسلامي به مراتب دشوارتر از گذشته است لذا ملتها بايد هوشيارتر بوده و خود را براي تقابل با ضدحمله‌ها عليه بيداري اسلامي آماده نگاه دارند.

نشست تحكيم وحدت با حضور 400 نفر از دانشجويان سراسر كشور برگزار مي‌شود


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/6/14/302083_918.jpg

 دبير كل دفتر تحكيم وحدت از برگزاري نشست آموزشی-تشکیلاتی دفتر تحکیم وحدت با حضور 400نفراز دانشجويان كل كشور در مشهد مقدس خبرداد.

دشمن از ايران مقتدر بسيار ناراحت است


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/6/14/303306_425.jpg

سفير سوريه در ايران با بيان اينکه دشمن از ايران مقتدر بسيار ناراحت است، گفت: جمهوري اسلامي ايران در راستاي پيشرفت به دستاوردهاي علمي مختلفي رسيده که فناوري‌هاي مسالمت آميز هسته‌اي از آن جمله هستند و هم اکنون به عنوان يک الگويي نيرومند براي جهان و اسلام قرار گرفته است.

سفر مرسي به ايران يك برد استراتژیک براي ایران بود
 معاونت رسانه و روابط عمومی تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد از سفر مرسي به ايران به عنوان يکي از دستاوردهاي اجلاس تهران ياد کرد و گفت: با توجه به اهمیت اجلاس جنبش غیر متعهدها اين جنبش باید نقش پررنگ‌تری در تصمیمات جهانی ايفا كند.

بازديد سرلشگر صالحي از پايگاه يكم شكاري نيروي هوايي ارتش

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/6/14/301788_601.jpg

فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي ايران به منظور ديدار با فرماندهان و كاركنان و بررسي آخرين وضعيت تجهيزات تاكتيكي و عملياتي صبح امروز از پايگاه يكم شكاري شهيد سرلشگر خلبان حسين لشكري نيروي هوايي ارتش بازديد كرد.

اعضای جدید شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل مشخص شدند

 در جریان سیزدهمین نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، انتخابات شورای مرکزی این اتحادیه دانشجویی برگزار شد.

تمام امكانات براي افزايش ظرفيت اكتشاف و توليد فولاد در كشور وجود دارد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/6/14/302934_580.jpg

 رئيس جمهور با بيان اينکه ايران در ميان توليدکنندگان فولاد در دنيا در مقام هفدهم قرار دارد، تصريح کرد: همه امکانات و منابع لازم براي انجام تمامي مراحل اکتشاف تا توليد فولاد در کشور وجود دارد، اما هنوز از تمام ظرفيت‌ها به طور کامل استفاده نشده است.

فضاسازي عليه حضور احمدي‌نژاد در سازمان ملل به دنبال شکست پروژه تخريب اجلاس نم
مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق(ع) گفت: با شکست پروژه تخريب ايران در اجلاس نم؛ غرب شروع به فضاسازي عليه حضور احمدي‌نژاد در سازمان ملل و برنامه هسته‌اي ايران کرده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار