رقابتهای کشتی آزاد جوانان جهان:

سه نماینده ایران در یک چهارم نهایی/عباسی در انتظار

در مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان نمایندگان اوزان 50 ،60 و 96 کیلوگرم کشورمان راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند و محسن عباسی در دوم شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات  کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان در حالی از امروز (18 شهریور) در پاتایایی  تایلند آغاز شده که در 50 کیلو گرم علیرضا حاتمی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم در 2 تایم و با نتایج (2 بر یک) و (6 بر صفر) با پیروزی مقابل آدرین کوردووا از آمریکا به یک‌چهارم نهایی رسید.

در وزن 60 کیلوگرم بهنام احسان‌پور پس از استراحت در دور اول، در دور دوم در 2 تایم و با نتایج (3 بر 2) و (2 بر صفر) مقابل آشیروف از قزاقستان به پیروزی رسید. وی در دور سوم هم در 2 تایم و با ضربه فنی از سد کشتی‌گیر ترکیه‌ای گذشت و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد.
 
محسن عباسی  در وزن 74 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، در دور دوم در 3 تایم و با نتایج (4 بر صفر) (صفر بر 2) و (یک بر 6) مغلوب الجان یوسوب‌زادا از آذربایجان شد تا برای ادامه کار منتظر حضور حریفش در فینال باشد.
 
همچنین مهران میرزایی در 96 کیلو پس از استراحت در دور اول، در دور دوم در 2 تایم و با نتایج (4 بر صفر) و (3 بر صفر) کولیف از بلغارستان را شکست داد و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافت. نماینده کشورمان در دور سوم با کشتی‌گیر سوئیس مسابقه می‌دهد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار