مدیر عامل تيم بسکتبال استقلال زرین قشم:

با محمد کسايي پور براي مربيگري به توافق رسيديم

مدیر عامل باشگاه استقلال زرین قشم با تایید خبر ورود به سوپر لیگ بسکتبال از امضاي قرارداد با محمد کسايي پور براي سرمربيگري فصل آينده اين تيم خبر داد.

عبدالصمد صغیری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تصریح کرد: حضور ما که در سوپر لیگ بسکتبال قطعی است و با همکاری اداره کل ورزش و  جوانان استان مشکل کفپوش سالن 2000 نفری مان نیز حل شد.

وی ادامه داد: به دنبال یک کادر فنی قوی و با تجربه بوديم و مربي صاحب نامی را جذب کرديم که کارنامه قابل قبولي را دارد، پس از تعیین قطعی سر مربی از همین امروز کار جذب بازیکنان ملی، بومی و خارجی خود را آغاز می کنیم از مسئولان شهرستان قشم و مدیر عامل منطقه آزاد نیز برای کمک به ورود استقلال زرین به سوپرلیگ تشکر می کنیم.

مدیر عامل تيم بسکتبال استقلال زرین قشم اظهار داشت: تنها مشکل فدراسيون سالن محل برگزاري مسابقات بود اما قرار است با همکاري اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان کف پوش سالن 2 هزار نفري سالن دانشگاه آزاد عوض شود اما مشکلات ديگر سالن نيز حل شده و به اين ترتيب هيچ مشکلي براي ميزباني بازي ها نخواهيم داشت.

گفتنی است تا به حال تیم های شهرداری گرگان، دانشگاه آزاد، فولاد ماهان، پتروشیمی بندر امام، زنجان و البدر کنک کار خود را برای آماده سازی پیش از لیگ شروع کرده اند. تیم های نفت امید به استقلال قشم و حفاری ورودشان به لیگ را قطعی کرده اند. تیم مهرام در انتظار تصمیم نهایی هیئت مدیره خود است و تیم صنایع ماهشهر نیز در روز 21 شهریور تصمیم نهایی را در جلسه مدیران صنایع می گیرد.

جلسه نهایی هماهنگی سوپر لیگ بسکتبال روز دوشنبه 20 شهریور طبق زمان قبلی تعیین شده در سالن بسکتبال آزادی برگزار می شود./مح
برچسب ها: کادر ، فنی ، جذب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار