مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان:

هر چهار نماینده کشورمان به یک چهارم نهايي رسیدند

در رقابتهای کشتی آزاد جوانان جهان نمایندگان اوزان 55، 66 ،84 و120کیلوگرم کشورمان با شکست رقبای خود راهی مرحله یک چهارم نهایی رقابتها شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، روز دوم مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان در حالی در شهر پاتایای تایلند در حال برگزاری است که در وزن 55 کیلوگرم فرزاد عموزاده در دور نخست به مصاف ایون دروسنسچی از مولداوی رفت و در دو وقت این جدال به ترتیب با امتیازهای (3 بر صفر) و (3 بر صفر) به پیروزی رسیدوراهی دور دوم شد.

نماینده کشورمان در دور دوم هم در 2 تایم نماینده بلاروس را شکست داد و راهی یک‌چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با کشتی‌گیر آلمانی دیدار خواهد کرد.

در وزن 66 کیلوگرم نیز علی اصغر جبلی در دور اول با باتیر اورازقلی اف از ترکمنستان روبرو شد که او هم در دو وقت این مبارزه با امتیازهای (3 بر صفر) و (2 برصفر) به پیروزی رسید. نماینده کشورمان در دور دوم در 3 تایم و با نتایج (یک بر 4)، (2 بر صفر) و ضربه فنی کشتی‌گیر آمریکایی را مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

در وزن 84 کیلوگرم، محمدجواد ابراهیمی در دور نخست به مصاف تیموفی زنیدیس از یونان رفت وبانتیجه 2 بر یک به برتری رسید تا راهی دور دوم رقابتها شود.وی  در دور دوم  در 2 تایم کشتی‌گیر مجارستانی را شکست داد و به یک‌چهارم نهایی راه یافت.

 همچنین در 120 کیلو عبدالله قمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم در 3 تایم و با نتایج (5 بر صفر)، 2 بر 4) و (یک بر صفر) اوستین مارسدن از آمریکا را مغلوب کرد و به یک‌چهارم نهایی رسید./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار