پدركشي با ضربات چاقو ؛

پسر معتاد پدرش را به قتل رساند

پسر معتادي كه در يك درگيري خانوادگي پدرش را با ضربات چاقو از پاي درآورد و به قتل رساند سرانجام لب به اعتراف گشود و روانه زندان شد.

به گزارش خبرنگارحوادث باشگاه خبرنگاران،پانزدهم شهريور امسال از طريق مرکز فوریت های پلیسی 110 ، وقوع يک فقره مصدوميت منجر به فوت در درمانگاه قيامدشت به کلانتري174 قیام دشت اعلام شد .
در بررسی های اولیه توسط مأموران کلانتری مشخص شد که مردی 50 ساله ، بر اثر ضربات چاقو توسط فرزندش  به هویت "بهزاد . الف" ( 24ساله ) در محل سکونتش واقع در قيامدشت ـ بلوار آزادي به انگيزه اختلافات خانواگي مصدوم ، به درمانگاه منتقل و به علت شدت جراحت ناشی از اصابت ضربه چاقو به قسمت چپ سینه فوت كرد .
مأموران تجسس ویژه کلانتری در ادامه رسیدگی به این موضوع و با اطمینان از وقوع جنایت توسط پسر مقتول ، در زمان مراجعه به محل درگیری و انجام تحقیقات در این محل اطلاع پیدا کردند که متهم در زمان انتقال مقتول به درمانگاه متواری شده است ؛ بلافاصله تحقیقات پلیسی از اعضای خانواده و بستگان مقتول آغاز و تنها پس از چند ساعت از وقوع جنایت ، متهم در اتاقک نگهبانی یکی از کارگاه های شهرک صنعتی منطقه قیامدشت شناسایی و دستگیر شد .
با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور آقای رستمی ، دادرس دادگاه عمومی بخش خاوران ، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
همسر مقتول در تحقیقات مقدماتی ، با معرفی پسرش به عنوان قاتل به کارآگاهان گفت: حوالی ساعت 21:00 و در زمان خوردن شام بود که پسرم به خانه آمد ؛ پس از دقایقی او شروع به فحاشی به من کرد و به همین علت شوهرم با او درگیر شد ؛ پسرم اعتیاد به مصرف موادمخدر دارد و شغل مناسبی نیز ندارد و پیش از این نیز چندین بار دستگیر و روانه زندان شده و به همین علت همیشه میان او و دیگر اعضای خانواده بویژه شوهرم ( مقتول ) درگیری وجود داشت ؛ در حالیکه میان آنها درگیری شدید شده بود ، پسرم به داخل آشپزخانه رفت و شوهرم نیز به دنبال او وارد آشپزخانه شد ؛ در یک لحظه بهزاد با کارد آشپزخانه ، ضربه ای به سینه همسرم وارد کرد و او نیز بر روی زمین افتاد .
متهم نیز در اظهارات خود ضمن اعتراف صریح به قتل پدرش ، به کارآگاهان گفت : با چاقویی که روی کابینت آشپزخانه قرار داشت ، ضربه ای به سمت پدرم پرتاب کردم که به سمت چپ سینه اش برخورد کرد ؛ زمانیکه پدرم را به درمانگاه انتقال دادند ، من نیز از خانه خارج شده و به منزل عمویم رفتم ؛ زمانیکه موضوع را با عمویم در میان گذاشتم ، او نیز با من درگیر شد و به همین علت از آنجا خارج شده و به محل کار یکی از دوستان خانوادگی مان در یکی از شهرک های صنعتی منطقه رفتم که پس از دقایقی مأموران به آنجا آمده و در آنجا دستگیر شدم .
سرهنگ کارآگاه آریا  حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر  گفت : با توجه به تحقیقات بعمل آمده و اعترافات صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است ./ف
برچسب ها: پدر ، چاقو ، معتاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار