قم/

سائلی از ریاست هیئت والیبال قم کناره‌گیری کرد

خلیل‌الله سائلی در فاصله کمتر از دو سال از انتخاب خود به عنوان رئیس هیئت والیبال استان قم از این مسئولیت کناره‌گیری کرد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، در حالی که نزدیک به 16 ماه قبل رئیس جدید هیئت والیبال استان قم با برگزاری مجمع انتخابات این هیئت در حضور مسئولان فدراسیون والیبال و اداره کل ورزش و جوانان استان قم انتخاب شد، خلیل‌الله سائلی به کار خود در این مسئولیت پایان داد.

مجمع انتخابات این هیئت بیست و هفتم اردیبهشت ماه سال 90 در حضور محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و جهان‌بینی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و سایر اعضای مجمع هیئت والیبال قم در سالن کنفرانس تربیت‌بدنی قم برگزار شد و طی آن خلیل‌الله سائلی با بیشترین رای اعضای مجمع سکان هدایت این هیئت را در دست گرفت.

در واقع پس از ماه‌ها اداره والیبال قم به صورت سرپرستی، تنها کاندیدا برای به دست آوردن کرسی ریاست هیئت والیبال استان قم در مجمع انتخابات این هیئت خلیل‌الله سائلی بود که از جمع 16 رای اعضای مجمع این هیئت، تمام آراء را به خود اختصاص داد و رئیس هیئت والیبال استان قم شد.

مجمع انتخابات هیئت والیبال استان قم در حالی برگزار شد که در طول بیش از چهار سال قبل از آن، مسئولیت ریاست هیئت والیبال استان قم بر عهده سیدجواد حسینی‌نژاد از پیشکسوتان این رشته ورزشی بود و وی تلاش‌های زیادی را برای رشد و توسعه والیبال قم صورت داده بود.

از جمله اقدامات مهم صورت گرفته در هیئت والیبال استان قم در مدت ریاست خلیل‌الله سائلی در طول بیش از یک سال حضور وی می‌توان از حضور تیم‌های والیبال مردان و بانوان هلال‌احمر به عنوان نماینده والیبال قم در رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور یاد کرد.

همچنین از مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده هیئت والیبال استان قم می‌توان به میزبانی رقابت‌های والیبال قهرمانی رده‌ سنی امید کشور و تداوم رقابت‌های لیگ والیبال باشگاه‌های استان قم اشاره کرد.

از سوی دیگر در طول این 16 ماه در مقطعی سمانه شفاعتی مسئولیت نایب رئیسی هیئت را بر عهده داشت و در مدت حضور وی در والیبال بانوان استان قم، تحرکی نسبی به وجود آمد و بانوان والیبالیست قم در رقابت‌های کشور و لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور حضور پیدا کردند و بعد از وی سکینه حیدرپور مدت کوتاهی این مسئولیت را عهده‌دار شد.

در این ماه‌ها چند والیبالیست جوان و آینده دار در هر دو بخش مردان و بانوان در ادامه گام‌های رو به پیشرفت والیبال قم، موفق به حضور در تیم‌های ملی بانوان و جوانان کشورمان شدند./ج1

برچسب ها: قم ، انتخابات ، قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.