در آخرين جلسه هيئت مديره انجمن قلم ايران؛

3 نفر براي ارائه مشورت به "اسماعيلي " اعلام آمادگي كردند

3 نفر از اعضاي هيئت مديره انجمن قلم ايران باتوجه به آشنايي ناكافي "علي اسماعيلي" معاون فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي باحوزه نشر،براي ارائه مشورت به وي اعلام آمادگي كردند.

محسن پرويز(سخنگوي انجمن قلم ايران) در گفتگو با خبرنگار بخش ادبيات باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينكه در آخرين جلسه هيئت مديره انجمن قلم ايران بحثي درباره تغييرات پيش آمده در معاونت فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي مطرح شد، افزود: با توجه به اينكه "علي اسماعيلي" كه به عنوان سرپرست حوزه معاونت فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي تعيين شده، آشنايي چنداني با حوزه نشر ندارند، قرار بر اين شد كه 3 نفر از اعضاي هيئت مديره به نمايندگي از ساير اعضاي انجمن قلم ايران با وي ديدار كرده و آمادگي انجمن براي ارائه مشورت به وي را اعلام كنند.
وي در ادامه خبر از نگارش تشكرنامه‌اي خطاب به "بهمن دري" از سوي انجمن قلم ايران داده و گفت: اين تشكر نامه به پاس انجام برخي از اقدامات از سوي معاونت سابق فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به نگارش در آمده و هم اكنون متن آن در سايت انجمن قلم ايران درج شده است.
سخنگوي انجمن قلم ايران در بخشي ديگر از سخنان خود به انتشار نخستين شماره ماهنامه "اقليم نقد" ‌اشاره كرده و اظهار داشت: انجمن قلم ايران آمادگي استفاده از نقد‌هاي نوشته شده در حوزه داستان شعر را دارد.
لازم به ذكر است كه افراد علاقمند به ارائه نقد‌هاي ادبي خود به انجمن قلم ايران مي‌توانند آثارشان را به نام "اقليم نقد" براي دفتر "انجمن" و يا به آدرس اينترنتي mahhaameh.nagd@yahoo.com  ارسال كنند./ه

برچسب ها: ادبیات ، ارشاد ، اسلامی ، مشاور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.