شهر جديد پرند ركود دار صنعتي سازي شد

مدير عامل شهر جديد پرند گفت: شهر جديد پرند در كل كشور و در ميان شهر هاي جديد رتبه اول را از لحاظ كيفيت صنعتي سازي و ساخت و سازه هاي فولادي كسب كرده است.


سعيد صابوني در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينكه شهر جديد پرند در كل كشور و در ميان شهر هاي جديد رتبه اول را از لحاظ كيفيت ساخت و سازه هاي فولادي كسب كرده است گفت: لوح تقديري براي كيفيت ساخت وساز از طرف علي نيكزاد وزير راه وشهرسازي دريافت شده است.

مدیرعامل شهرجدید پرند همچنين از سهم 86 درصدی صنعتی سازی خانه های مهر در این شهر خبر داد و گفت: انواع روش های صنعتی سازی مسکن در این شهر به اجرا درآمده است.

وی افزود: براساس پنجمین برنامه توسعه کشور سهم صنعتی سازی مسکن از کل ساخت و ساز ها 20 درصد پیش بینی شده، درحالی که شهرجدید پرند فراتر از این هدف ساخت وساز صنعتی را در دستور کار خود قرار داده است.

صابوني در ادامه تصريح كرد: امروز اثبات شده که خانه های سنتی ساز یک پنجم عمر واحد های مسکونی صنعتی را دارند.

صابونی، علاوه بر کیفیت از سرعت ساخت در پروژه های صنعتی که دو تا سه برابر سنتی اجرا می شود به عنوان دیگر مزایای صنعتی سازی یاد کرد.

وي خاطر نشان كرد مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی رتبه اول اسکلت فولادی و اجرای سازه های فولادی را در کل کشور به شهر جدید پرند اختصاص داد.

مدير عامل شهر جديد پرند ياد آور شد: پرند جزو رتبه هاي اول در كشور از لحاظ سرعت ،كيفيت ساخت و هم از لحاظ تعداد واحدهاي تحويل داده شده به شمار مي رود.

برچسب ها: پرند ، رکورد ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار