پورمحمدي از رحيمي شكايت كرد

رئیس سازمان بازرسی کل کشور به دليل نشر اکاذیب و افترا از روزنامه ایران و محمدرضا رحيمي معاون اول رئیس جمهور شکایت کرد.

به گزارش حوزه حقوقي قضایی باشگاه خبرنگاران، سازمان بازرسی اعلام کرد:

اگر چه همگان از انگيزه معاون اول رئيس جمهور در ارتكاب جرم نشر اكاذيب و افترا به رئيس سازمان بازرسي كل كشور، كم و بيش، آگاهند، ولي شايسته بود ايشان در سخنراني خود در جشنواره تعاوني‌هاي برتر، به جاي فرافكني و سوء استفاده از احساسات بي‌آلايش جامعه و فضاي عدالتخواهانه دانشجوئي به مشكلات واقعي وجدي مردم مي‌پرداخت.

رئيس سازمان بازرسي كل كشور، با وجود آگاهي از دليل اين موضع‌گيري منفعلانه اين جريان(پرونده مربوط در سازمان بازرسي تشكيل شده و در دستگاه قضايي در حال بررسي است) براي پايان دادن به اين مباحث و رعايت مصالح كشور در اين دوران سخت تحريم و فشارهاي بين المللي، در پاسخ به خبرنگاري كه شديداً پيگير نظر ايشان بود، بسيار مختصر گفت: «موضوع مطرح شده از سوي آقاي رحيمي، مربوط به اعطاي وام قرض الحسنه به بيش از سه هزار نفر از اعضاي شركت تعاوني مسكن وزارت كشور بوده است تا پس از حل مشكلشان، آن را بازگردانند». دستور حجت‌الاسلام پورمحمدي، وزير وقت كشور، باستناد ماده (17) قانون تعاون صورت گرفته است.

روزنامه ايران، به جاي پرداختن به اين موضوع و اين ‌كه آيا تعاوني چه مقدار از بدهي خود را ادا كرده است، و مسئولان بعدي وزارت كشور براي دريافت مانده مطالبات خود چه كرده‌اند، وارد عرصه ماجراجويي و اتهام زني شده است. عده‌اي غوغاسالار، عملياتي رواني را آغاز كرده‌اند و مي‌خواهند، با فريبكاري و افترا، كارنامه روشن و پرافتخار وزير سابق كشور را زير سؤال ببرند. بايد از روزنامه ايران پرسيد: پس از برملاشدن دروغ آقاي رحيمي درباره خروج 21 ميليارد تومان از وزارتخانه، چرا با تعقيب خط اتهام و افترا، به دروغ پردازي‌هاي جديدي پرداخته‌ايد؟ چه شخص يا اشخاصي اين اطلاعات را در اختيار روزنامه گذاشته، شما را به گمراهي كشانده‌اند؟ چرا مطالب مربوط به خريدهاي وزارت كشور را به طور كامل نياورده‌ايد؟

چگونه شما به همه اسناد، از جمله دستور رئيس دفتر رئيس جمهور، آقاي رحيم مشايي، دسترسي داريد، اما به بقيه اسناد خير؟ يا نخواسته‌ايد همه اسناد را افشا كنيد و يا افراد پشت صحنه نخواسته‌اند اين اسناد را ارائه دهند. چرا به رأي شعبه دوم دادگاه حقوقيِ مجتمع قضايي شهيد بهشتي و اخطار صادرشده و اقدامات قضايي اشاره نكرده­ايد؟ چرا با درآميختن مجموعه‌اي از مطالب نادرست و مبهم و خلاف، درصدد تخريب چهره‌هاي پاكدست و خدوم نظام برآمده‌ايد؟ چرا، در سايه مطامع سياسي خود، عروج شهادت‌گونه يك جانباز شيميايي و دردمند را در هاله‌اي از ابهام و ترديد قرار داده‌ايد؟

اما رسيدگي به پرونده 3000 ميليارد توماني بي‌شك از افتخارات قوه قضاييه و سازمان بازرسي است. براستي روزنامه ايران از چه نگران است؟ آيا رفتار قاطعانه با مفسدان و حاميان آنها و كشف روابطشان با برخي حلقه‌هاست كه باعث شده روزنامه ايران اين گونه به دست و پا بيفتد؟

قاطعانه و روشن اعلام مي‌كنيم كه موضوعات درج شده در اين روزنامه، سرتاپا خلاف واقع و نشر اكاذيب است. اسناد دلايل اثباتي اتهام روزنامه ايران و نسبت دهندگان افترا و نشر اكاذيب، به منظور رسيدگي، به محاكم صالح قضايي ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: پورمحمدی ، رحیمی ، شکایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار