چرا آزادی بیان آمریکایی‌ها هیچ‌گاه سراغ نقد اندیشه صهیونیسم نمی‌رود؟

چرا آزادی بیان آمریکایی‌ها هیچ‌گاه به سراغ نقد اندیشه صهیونیسم نمی‌رود؟ چگونه است که هیچ‌گاه مسئله نظم نوین جهانی در آن نمی‌گنجد؟ به چه دلیل وقتی یک نفر فقط به طرح سوال از مسئله هولوکاست می‌پردازد مورد شدیدترین هجمه‌های رسانه‌ای و انواع فشار قرار می‌گیرد؟

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، انجمن‌هاي اسلامي دانشگاه‌هاي سراسر كشور با انتشار بيانيه‌اي اعتراض خود را نسبت به ساخت و انتشار فيلم يهودي آمريكايي توهين به ساحت مقدس پيامبر اکرم(ص) اعلام كردند.

 متن بيانيه بدين شرح است:

 بسم الله قاسم الجبارین

این روزها در سالگرد حادثه صهیونیستی_آمریکایی 11 سپتامبر شاهد پخش فیلمی توهین‌آمیز از سوی کارگردان صهیونیست در هالیود هستیم امری که آزادی بیان و عقیده هم به میدان آمده‌اند تا مشروعیت آن را به جهانیان القا کنند. لکه ننگی که خانم کلینتون هم قادر به گل پاشی بر روی آن نشد. حادثه‌ای که فریاد‌های فداک روحی یا رسول‌الله و مرگ  بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را از شمال آفریقا تا شرق چین طنین‌انداز کرد و یکبار دیگر مسلمین جهان را یکصدا تحت لوای "لا اله الا الله" همچو مسلمین صدر اسلام به دفاع از حبیب و طبیب نفوسشان و سید رسل حضرت ختمی مرتبت محمد بن عبدالله جان بر کف گرد آمده‌اند.(عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد)

چند سوال به ذهن متبادر می‌شود:

چرا آزادی بیان آمریکایی‌ها هیچ‌گاه به سراغ نقد اندیشه صهیونیسم نمی‌رود؟ چگونه است که هیچ‌گاه مسئله نظم نوین جهانی در آن نمی‌گنجد؟ به چه دلیل وقتی یک نفر فقط به طرح سوال از مسئله هولوکاست می‌پردازد مورد شدیدترین هجمه‌های رسانه‌ای و انواع فشار قرارمی‌گیرد(به این بهانه که به کمتر 6 میلیون نفر توهین شده) اما وقتی به مقدسات یک و نیم میلیارد مسلمان توهین می‌شود و کتاب آسمانی آنها به آتش کشیده می‌شود این اعتراضات رنگ می‌بازد و روی دوم سکه را می‌نمایند تحت عنوان آزادی عقیده، آزادی بیان، حق شهروندی، حق انتقاد و هزاران عنوان خود ساخته دیگر با آغوش باز به استقبال آن می‌شتابند که همه اینها خود شاهد مثالی بر حصر اندیشه و بیان از سوی مدعیان غربی هستند.

با اندکی تامل درخواهیم یافت که همه این مسائل از طرح "خاورمیانه جدید با سیادت اسرائیل آب می‌خورد" (البته طرحی که امروز دیگر به یک رویا و بلکه افسانه برایشان تبدیل گشته همچو نیل تا فرات)، شروع این طرح با فرو ریختن مرکز تجارت جهانی آمریکا همراه بود و به دستاویزی برای حمله به خاورمیانه و اشغال افغانستان و عراق مبدل گشت، در ادامه این طرح هم حمله رژيم صهيونيستي به لبنان جای گرفت. آنجا بود که رایس وزیر خارجه وقت آمریکا رسما اعلام کرد: این درد زایمان خاورمیانه جدید است. و پس از آن هم حمله به نوار غزه و هم اکنون هم فشارهای گسترده اقتصادی، سیاسی و ... بین‌المللی بر ایران.

 و اما نتیجه...

پس از گذشت بیش از 10 سال هنوز آمریکا قادر به برقراری امنیت در افغانستان نگردیده است و روز به روز بر آمار تلفات و هزینه‌های این کشور در افغانستان افزوده می‌شود. در عراق شاهد خروج رقت بار سربازان سرخورده آمریکایی بودیم. در لبنان جهانیان شکست چهارمين(و چه بسا هر 4 ارتش) ارتش قدرتمند جهان را از نیروی ایمان چند هزار سرباز حزب الله به نظاره نشستند.

 و غزه...

این حرامیان تا دندان مسلح در این نوار چند کیلومتری در مدت بیش از یک ماه یک و نیم میلیون مرد و زن بی‌دفاع را تحت شدیدترین حملات هوایی، دریایی و زمینی قرار دادند اما باز هم شاهد پیروزی خون بر گلوله بودیم.

و چندین سال بعد شاهد برافروخته شدن شعله انقلاب‌هایی در منطقه بودیم که چند دهه قبل خمینی کبیر امام سفر کرده‌مان جرقه‌های آن را در دل جوانان مسلمان زده بود. انقلاب‌هایی که مخالفت با آمریکا و اسرائیل وجهه بارز آنها بود باعث برچیده شدن دیکتاتورای وابسته شد و امروز روی کار آمدن احزاب و دولت‌های مسلمان در منطقه و از بین رفتن هیبت کریه آمریکا در جهان(آمریکایی که سی سال پیش هیچ کس در جهان جرات کوچکترین انتقاد از آن را نداشت چه رسد به اعتراض...) همان زمان بود که امام روح الله فرمود: ما آمریکا را زیر پا له می‌کنیم، آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

 از بین رفتن اقتدار پوشالی اسرائیلی که پس از جنگ 6 روزه 1967 شکست ناپذیر تلقی می‌گشت، مطرح شدن الگوهای اسلامی مدیریت جوامع و جهان در کشورهایی که تا چند سال پیش آمریکا را تنها راه مجرا و مسیر پیشرفت می‌دانستند و خاورمیانه‌ای که  خاورمیانه اسلام است(همانگونه که چند سال پیش رهبر فرزانه انقلاب وعده داده بود).

 و حال بهتر می‌توان به دلایل چنین اقدامات کوته فکرانه‌ای پی برد. آمریکایی‌ها لرزان از انقلاب‌های اسلامی خاورمیانه و ایجاد ایران‌های جدید در منطقه که به انزوای بیشتر آنها می‌انجامد دست به چنین اقدامات عجولانه‌ای می‌زنند که چون ریختن نفت بر آتش ، این انقلاب‌ها راشعله ورتر می‌نماید و کشته شدن سفیر آمریکا در لیبی و به خاک ذلت کشیده شدن پرچم آمریکا در سفارت مصر واضحانه سخن اسلام خواهی مردم انقلابی را به گوش جهانیان رساند. و اگرچشم بصیری  بود تا با صدای برج های دوقلو،که با برق انقلاب اسلامی ایران،  صدای ترک‌ها و ریزش آمریکا را با گوش و دل می شنید.

 ما انجمن های اسلامی دانشجویان که بنا به فرموده امام روح الله باید چشم بینای نظام باشیم درهمین جا این اقدام شیطان بزرگ را محکوم كرده و ازملت همیشه  در صحنه  ایران می‌خواهیم تا بار دیگرهمچون سی و اندی سال گذشته باصبر و حلاوت پشت سر ولایت فقیه آگاهانه گام بردارند وهم صدا با دیگر برادران دینی خود در سراسر جهان به هر نحو ممکن به محکومیت این اقدام پلید بپردازند.

فداک ارواحجنا یا رسول الله.....

برآی ای آفتاب صبح امید.... اللهم عجل لولیک الفرج.
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه دریانوردی چابهار، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان، انجمن اسلامی دانشجویان علوم پزشکی زاهدان، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی اهواز، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج، انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده فنی کرمانشاه، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بوعلی سینا همدان، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی اهواز، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بندرعباس
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار