حاشيه جنگ "راه شب"؛

مازيار فلاحي مي‌آيد

مازيار فلاحي خواننده پاپ كشور بامداد روز پنج شنبه مهمان آخرين برنامه راه شب خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه‌ي راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، بامداد روز سه شنبه 28 شهريور ويژه برنامه "راه شب" كه در شب هاي فصل تابستان مهمان خانه هاي مردم است با اجراي هومن حاجي عبداللهي از شبكه تهران به روي آنتن رفت.
موضوع برنامه‌ي بامداد سه شنبه راه شب تولد بود مجري برنامه در ابتداي راه شب مهمانان بامداد روز چهارشنبه و پنج شنبه را اين گونه معرفي كرد كه در بامداد روز چهارشنبه داريوش ارجمند به همراه مهدژي يراحي در بامداد روز پنج شنبه امير آقايي به همراه مازيار فلاحي از مهمانان برنامه راه شب خواهند بود.
دكتر امير الهامي استاد دانشگاه به مناسبت سالروز شهريار مهمان برنامه‌ي بامداد سه شنبه راه شب بود.
دكتر امير الهامي با حضور در برنامه از خصيصه هاي استاد شهريار گفت: شعر بيان و زبان احساسات است و بسياري از جريانات اجتماعي و آداب و رسوم ما توسط شعر باقي مانده است.
وي افزود: شعر بيانگر غم ها و شادي هاي ماست كه من خواننده بتوانم با شعر همسويي و روايي پيدا كنم.
وي ادامه داد: شهريار فردي است كه اين كار را انجام داد و او واسطه‌ي بين غزل كهنه و نو است شهريار زبان مردم كوچه و عوام را به صورت سنجيده به  كار گرفت.
مهران اماميه، بازيگر و گوينده راديو، امير سهيلي و بازيگر و گوينده مهدي حشمتي خواننده از مهمانان بخش دوم برنامه راه شب بودند.
مهدي حشمتي با حضور در برنامه راه شب حضور خود را در عرصه‌ي خوانندگي اين گونه عنوان كرد: يكي از دوستان پدرم كه ترانه سراي مشهوري است در محافل مذهبي صداي مرا شنيده بودند و به من پيشنهاد خوانندگي دادند ولي ما به خاطر عرق مذهبي كه داشتيم مخالفت كرديم و به اجازه‌ي پدرم به حوزه‌ي هنري رفتم و اين مسيري بود كه براي من پيش آمد.
جنگ راه شب ويژه برنامه اي است كه در شب ها ي فصل تابستان با اجراي هومن حاجي عبداللهي از شبكه‌ي تهران به روي آنتن مي‌رود./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار