رضا كرماني مقدم:

با اخراج كريمي مشكلات برطرف نمي‌شود/ مانوئل ژوزه توان اداره كردن كريمي را ندارد

پيشكسوت تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص احتمال اخراج علي كريمي از اين تيم گفت: به نظرم مشكل پرسپوليس علي كريمي نيست بلكه اين مانوئل ژوزه سرمربي تيم بوده كه نتوانسته انتظارات را برآورده كند.

رضا كرماني مقدم در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: به طور حتم با اخراج علي كريمي نيز مشكل پرسپوليس برطرف نمي شود و حتي وضعيت پرسپوليس بدتر مي‌شود. كريمي در نزد هواداران محبوب است و اگر پرسپوليس بدون كريمي نتيجه نگيرد تماشاگران اعتراض خواهند كرد و حاشيه هاي زيادي براي پرسپوليس به وجود مي‌ايد.

كرماني مقدم در ادامه اظهار داشت: به نظرم مانوئل خوزه سرمربي پرسپوليس مقصر اصلي بايد بتواند بازيكنان ياغي و سركش را جمع و ارتباط دوستانه با ‌آنها برقرار كند تا مشكلات پرسپوليس تا حدودي برطرف شود.

پيشكسوت پرسپوليس تصريح كرد: اگر كريمي مشكل پرسپوليس است چرا مانوئل ژوزه وي را در تركيب ثابت تيم قرار مي‌دهد. سرمربي پرسپوليس اقتدار لازم را بايد داشته باشد و كريمي را در تركيب 18 نفره اش هم قرار ندهد تا وي از رفتارش پشيمان شود.

كرماني مقدم تصريح كرد: با اخراج محسن عاشوري هم مشكل پرسپوليس برطرف نشد و به طور حتم با كنار گذاشتن علي كريمي هم مشكلات پرسپوليس كاهش نمي يابد.

وي در ادامه بيان داشت: مسئولان پرسپوليس بايد تغيير و تحولاتي در كادر فني ايجاد كنند در حال حاضر فرهاد كاظمي بهترين گزينه براي پرسپوليس است چرا كه وي مي‌تواند بازيكنان ياغي و سركش را در سرخپوشان كم هم نيستند جمع و اداره كند.

کرماني مقدم خاطرنشان كرد: مانوئل ژوزه فرصت 8 هفته اي داشته تا پرسپوليس را متحول كند اما در اين كار ناموفق بوده است در حال حاضر زمان دادن به ژوزه براي جبران ناكامي ها فايده ندارد و بايد هر چه سريعتر وي را بركنار كنند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
پيشكسوتان پرسپوليس سعي نكنند از كريمي تابو درست كنند. كريمي بايد مثل مهدوي كيا حرفه اي رفتار كنه. براي ما پرسپوليس از همه چيز مهمتر از هر فردي. حضور كريمي تو اين دوساله جز حاشيه و فلاكت براي پرسپوليس چيزي نداشته. اخراجش كنيد لطفاً
آخرین اخبار