سروري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

آبان ماه زمان اعلام کانديداي جمعيت رهپويان/ بستر سازي ستادهاي انتخاباتي از فردا کليد مي‌خورد

قائم مقام جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي گفت: کليد بستر سازي ستادهاي جمعيت رهپويان از فردا در نشست دبيران کل استانها زده مي‌شود و آبان ماه کانديداي مورد حمايت خود را معرفي مي‌کنيم.

پرويز سروري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران  پيرامون برنامه‌هاي انتخاباتي جمعيت رهپويان اظهار داشت: رويکرد جمعيت رهپويان دوري از التهاب آفريني سياسي و عدم ورود زود هنگام براي تعيين مصاديق انتخاباتي است.

وي  با اشاره به نشست دبيران استاني جمعيت رهپويان بيان داشت: از فردا طي روزهاي پنج شنبه و جمعه جلساتي را با دبيران کل استان‌هاي کشور که به تهران دعوت شده‌اند برگزار مي‌کنيم.

سروري در رابطه با محور نشست دبيران کل جمعيت رهپويان سراسر کشور  در تهران، اظهار داشت: موضوعات مختلف تشکيلاتي و سياسي و موضوعات روز اقتصادي نظير بحث ارز، طلا، تحريم‌ها و همچنين بررسي چرايي توهين آشکار به ساحت مقدس رسول اکرم(ص) و نيز بحث انتخابات شوراها و انتخابات رياست جمهوري را در دستور  کار  قرار داده‌ايم.

اين فعال سياسي اذعان داشت: کليد آماده‌سازي و ايجاد بستر لازم براي فعاليت ستادهاي اين جمعيت از فردا در نشست دبيران جمعيت رهپويان زده مي‌شود.

سروري با اشاره به زمان ورود جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي به حيطه انتخابات عنوان کرد: حدودا از آبان ماه به معرفي کانديداي مورد نظر جمعيت ورود پيدا مي‌کنيم.

قائم مقام جمعيت رهپويان از نشست آينده دبيران اين جمعيت در مشهد خبر داد و تصريح کرد: در آبان ماه نيز جلسه‌اي با کل اعضا و دبيران جمعيت رهپويان سراسر کشور در مشهد خواهيم داشت که به تفصيل براي دبيران شهرستان‌ها موضوع انتخابات رياست جمهوري و شوراها را شرح مي‌دهيم.

وي  ملاک انتخاب کانديداي مورد نظر اين جمعيت را اينگونه تشريح کرد: کانديداي مطرح جمعيت رهپويان بايد برنامه قابل توجيهي را ارائه دهد و مواضع خود را به صورت دقيق و شفاف نسبت به ابعاد مختلف جامعه و موضوعات مرتبط بيان کند.

قائم مقام جمعيت رهپويان با تاکيد بر اينکه مواضع کانديداي رياست جمهوري نبايد به صورت شعارهاي کلي و چند پهلو  باشد، خاطر نشان کرد: کانديداي مورد حمايت ما بايد مواضع موردي خود را براي حل و فصل موضوعات در ابعاد سياسي، اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي مطرح کرده و برنامه‌اي مشخص براي اعتلاي کشور و حرکت در مسير پيشرفت و عدالت داشته باشد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار