همدان/ مدیر داخلی گروه نمایش مترسک :

مترسک به کلیشه های رایج در تئاتر کودک و نوجوان خاتمه داد

مدیر داخلی گروه نمایش مترسک گفت : نگاه خلاقانه نمایش مترسک به نمایش به کلیشه های رایج در تئاتر کودک و نوجوان خاتمه داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ ساسان پیروز با بیان اینکه نمایش مترسک برگرفته از مجموعه داستانی هنک گاو چران نوشته جان اریکسون است، افزود: این مجموعه داستان معروفی است که حدود 37 کتاب لاست و برخی از آن در ایران ترجمه شده است.
وی گفت: این نمایش برای گروه سنی نوجوانان 12 سال به بالا تولید شده است که پیش از این در تالار حافظ تهران اجرای نمایش داشته است و پرمخاطب ترین نمایش این سالن بوده است.
مدیر داخلی گروه نمایش مترسک افزود: در این نمایش 7 بازیگر ایفای نقش می کنند و موسیقی نیز به صورت زنده اجرا می شود که فضای شادی را برای مخاطبان ایجاد می کند.
وی هدف از تولید این نمایش را شکستن کلیشه های تئاتر کودک عنوان کرد و افزود: این نمایش تواسنته است ساده انگاری را که در تولید نمایش کودکانه است، را بشکند و سعی دارد به دست کم گرفتن مخاطب پایان دهد.
پیروز مهمترین پیام  که این نمایش برای مخاطبان  را نگاه خلاقانه دانست وگفت :برگزاری جشنواره در همدان اتفاق خوبی است زیرا با عدم تمرکز جشنواره در تهران موجب رشد و شکوفایی هنر در سایر نقاط ایران می شود که همین خود نقطه عطفی در تئاتر کودک و نوجوان است./س
برچسب ها: مترسک ، تئاتر ، کلیشه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.