مشهد/

نمایش های راه یافته به نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه اعلام شد

دبیرخانه دائمی جشنواره های حوزه هنری مشهد از نمایش های راه یافته به نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه خبر داد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خراسان رضوی، نمایش های «صد سال تنهایی» به نویسندگی و كارگردانی كیوان صباغ از استان خراسان رضوی و «كسی در این حوالی مرا نمی خواند» به نویسندگی و كارگردانی حسین كیا قربانی از استان مازندران در بخش صحنه ای بزرگسال به طور قطعی برای نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه انتخاب شدند.

همچنین دو نمایش «غزل خوانی در شب بی پناهی» به نویسندگی عباس جانفدا و كارگردانی سید مهدی كشمیری از استان خراسان شمالی و «این دست های یك مترسك نیست» به نویسندگی مجید انواری و كارگردانی رضا پور تراب زاده از استان گلستان با اعمال اصلاحات مورد نظر هیات داوری به صورت مشروط در بخش نمایش صحنه ای بزرگسال به مرحله نهایی نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه راه یافتند.

هیأت كارشناسان در بخش خیابانی نمایش «سیلی آبدار» به نویسندگی سید حسین فدایی حسین و كارگردانی پرویز باقری از استان سیستان و بلوچستان را برای حضور در نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه انتخاب كردند.

بر اساس همین گزارش اسامی گروه های منتخب نمایش صحنه ای كودك و نوجوان در منطقه چهار همایش استانی تئاتر ماه متعاقباً اعلام خواهد شد.

شایان ذكر است، نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه مهر ماه سال جاری در تهران برگزار می شود. 

برچسب ها: جشنواره ، سراسری ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.