از بيخ و بن پاک کنيد

تا به حال شده تا براي پاک کردن يک نرم‌افزار و غير فعال کردن آن دچار مشکل شده باشيد؟

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، اگر جزو آن دسته از افراد باشيد که نرم‌افزارهاي زيادي را امتحان مي‌کنيد و تمامي کارهاي خود را از طريق اپليکيشن‌ها انجام مي‌دهيد، به طور حتم براي شما هم به وجود آمده است که يک نرم‌افزار براي شما دردسر درست کرده باشد.

بعضي از نرم‌افزارها هستند که بعد از نصب کردن آن‌ها متوجه مي‌شويم که آن چيزي نيستند که ما انتظار داشتيم و بعد از اين که تصميم مي‌گيرم که آن را غيرفعال کنيم متوجه مي‌شويم که در مقابل اين عمل بسيار مقاوم بوده و حاضر به پاک شدن نيستند. هميشه براي هر کاري راه‌حل مناسبي وجود دارد و در اين هفته براي اين کار هم راه مناسبي پيش پاي شما خواهيم گذاشت.

نرم‌افزار Final Uninstaller بهترين راه براي پاک کردن ردپاي نرم‌افزارهاي نصب شده روي سيستم شخصي شماست و اين کار را به صورت کلي و بدون جا گذاشتن کوچک‌ترين اثري روي سيستم‌عامل انجام خواهد داد.

اين برنامه در زمينه پاک‌سازي فايل‌هاي مزاحم و يا تمامي فايل‌هايي که به وجودشان نيازي نداريد، بسيار قدرتمند عمل مي‌کند و شما قادر خواهيد بود با يک کليک ساده از شر تمامي فايل‌هاي مزاحم خلاص شويد. به صورتي که نه تنها درايور شما بلکه رجيستري‌تان هم از شر اين فايل‌ها آسوده خواهد شد.

اگر از اين نرم‌افزار استفاده کنيد ديگر بخش Add/Remove Programs در ويندوز را فراموش خواهيد کرد زيرا اين برنامه بسيار بهتر و توانمندتر از اين گزينه است.

حتما براي شما نيز پيش آمده است که بعضي از اوقات بخواهيد برنامه‌اي را از اين بخش پاک کنيد، اين کار بسيار طول مي‌کشد و در نهايت هم سيستم شما احتياج به راه‌اندازي مجدد پيدا مي‌کند اما در صورتي که از اين برنامه استفاده کنيد، با سرعتي حدود 10 برابر بيشتر مي‌توانيد تمامي فايل‌هاي مورد نظر خود و نرم‌افزارهاي اضافي را پاک کنيد.

همچنين از توانايي‌هاي اين برنامه مي‌توان به اين مورد اشاره کرد که قادر است تا با اسکن کامل رجيستري و هاردديسک شما براي پاک‌کردن کليه کليدهاي غير لازم بخش رجيستري اقدام کرده و به شما هشدار دهد که چه فايل‌هايي مزاحم بوده و بودن آن‌ها بيهوده مي‌باشد و به اين ترتيب سيستم شما پاک‌سازي شده و فضايي که در اختيارتان قرار مي‌گيرد، افزايش پيدا خواهد کرد.

از ويژگي‌هاي مثبت اين برنامه هم مي‌توان به اين مورد اشاره کرد که فهرستي شامل کليه نرم‌افزارها و فايل‌هاي نصب شده در اختيارتان قرار مي‌دهد تا به آساني بتوانيد فايل‌هاي اضافي را پيدا کرده و آن‌ها را پاک کنيد. پايگاه داده اين نرم‌افزار به صورت خودکار به اينترنت وصل شده و به‌روز مي‌شود و به اين ترتيب شما مي‌توانيد از امکانات جديدي که به نسخه‌هاي جديد اين برنامه اضافه مي‌شود، هم استفاده کنيد.

گذشته از اين مورد تمامي عمليات Uninstall‌هاي ناقصي که در گذشته انجام داده‌ايد هم به صورت خودکار توسط اين برنامه شناسايي شده و براي پاک کردن کلي آن‌ها به شما هشدار داده مي‌شود.

اين برنامه از تمامي نسخه‌هاي ويندوز پشتيباني مي‌کند و براي نصب آن هيچ مشکلي در اين سيستم‌عامل‌ها نخواهيد داشت. اگر مشکلي با پاک کردن برنامه‌هاي‌تان داريد، بهتر است که اين برنامه را از نشاني زير دريافت کرده و از آن استفاده کنيد.

http://www.finaluninstaller.com/down

برچسب ها: باشگاه ، شبانه ، برنامه ، پاک ، رایانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار