براي بازي پرسپوليس - سپاهان

هیچ گونه بلیط فروشی در محل ورزشگاه انجام نمی شود

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اعلام کرد که طبق قانون ده درصد از ورزشگاه در اختیار هواداران پرسپولیس در دیدار روزیکشنبه قرارمی گیرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن دعوت از حضور پرشور هواداران خود در دیدار تیم های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و پرسپولیس تهران در هفته نهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران به نکات زير اشاره کرد:

-طبق قوانین فقط ده درصد ورزشگاه فولاد شهر به هواداران محترم پرسپولیس اختصاص می یابد و بلیط های مشخص شده این سهم ده درصدی در باجه های ورزشگاه های سطح شهربه فروش می رسد.

- بلیط های هواداران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از صبح روز شنبه در ورزشگاه های تختی، پیروزی و انقلاب اصفهان به فروش می رسد. هواداران عزیز مطلع باشند که در محل ورزشگاه فولادشهر هیچگونه بلیط فروشی انجام نمی شود و قبل از ورود به فولادشهر بلیط تماشای این دیدار را تهیه نمایند.

-این دیدار راس ساعت18:30 روز یکشنبه دوممهرماهدر ورزشگاه فولاد شهر برگزار می شود. با توجه به برگزاری ویژه برنامه هایی در ورزشگاه از هواداران مان درخواست می کنیم تا ساعاتی زودتر از آغاز این دیدار در ورزشگاه حاضر شوند./آق

برچسب ها: فوتبال ، پرسپولیس ، سپاهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار