انجمن اسلامی 12 دانشگاه، با انتشار بيانيه‌اي توهين به‌ ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) محكوم كردند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، انجمن اسلامی 12 دانشگاه بيانيه‌اي در محكوميت نسبت به اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) منتشر كردند.
 
متن اين بيانيه به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/ موجیم که آسودگی ما عدم ماست.

آن‌زمان که دنیا را غبار جهالت پوشانده و متمدن ترین تمدن ها در اوج بی‌تمدنی به سر می‌برده و غرب هنوز تاریخ خود را آغاز نکرده و برای انسان‌ها ارزشی برابر با حیوان قائل بوده و مردم عادی همچون عروسک‌های خیمه شب بازی آلت دست پادشاهان مستبد و ظالم خود بودند .
 
در آن روزگار که تمام همت پادشاهان کشور گشایی و اوج لذت ایشان ضیافت‌های شبانه و خوش‌گذرانی با زیبا رویان و اوج لذت مردم عادی نظاره کردن این شادی‌ها و حسرت خوردن بر آن‌ها بود.
 
خداوند بر جهان و جهانیان منت نهاد و رحمت اللعالمین را مبعوث کرد، پیامبری از جنس مردم و دلسوز تر از مادر بر هدایت آن‌ها، پیامبری از تبار ابراهیم، از تبار تمام آزاد مردان تاریخ و پیامبری که تاریخ انتظارش را می‌کشید.
 
آن زمان که مسلمین در شعب ابی‌طالب محصور بودند و دشمنان به گمان باطل خود می‌خواستند اسلام را در نطفه از بین ببرند، خداوند اسلام را برکت داد و پیام اسلام جهانی و به سرتا سر جهان صادر شد.
 
از آن زمان تاکنون صدها سال می‌گذرد و روز به روز بر قدرت اسلام و مسلمین افزوده می‌شود، حال چگونه دشمنان و پیروان شیطان، دشمن قسم خورده انسان به گمان باطل خود اندیشیده‌اند که می‌توانند با این اقدام جسورانه و کودکانه خود کمترین اهانت و جسارتی به اسلام و پیامبر بزرگوار آن کنند؟
 
بذر اسلام از همان ابتدای تاریخ ،زمان حضرت آدم کاشته و در زمان حضرت خاتم به بار نشست، بذری که با خون حسین بن علی (ع) آبیاری شده و نهال آن توسط ائمه معصومین مراقبت و حال به درخت تنومندی تبدیل شده است.
 
این انسان‌های حقیر چطور به خود جرات جسارت به ساحت مقدس بزرگترین آزاد‌مرد تاریخ محمد مصطفی (ص) را داده اند؟
 
آیا مسلمانان آزاده‌ی امروز را با انسان‌های سست اراده به ظاهر مسلمان زمان حضرت علی (ع) مقایسه می کنند!؟
 
چه خیال باطلی آیا گمان می‌کنند مسلمانان و آزادمردان دنیا مانند خودشان در خواب زمستانی‌اند؟
 
این انسانهای سخیف که دم از اخلاق وتمدن می‌زنند و خود را صادر کننده‌ی فرهنگ جهانی می‌دانند آیا نمی‌دانند که نژادپرستی و تبعیض‌نژادی توهین آشکارا به کرامت و برابری انسان‌هاست یا شاید در منطق آنها جمع نقیضین محال نیست !

این جسارت‌ها و اهانت‌ها به مقدسات دینی اسلام و مسلمین تا به کجا ادامه خواهد داشت؟

امروز دنیا بیدار شده است و تمام انسان‌های آزاده دنیا اعم از مسلمان و غیره مسلمان دست در دست هم برای براندازی قدرت پوشالی نظام سلطه متحد شده‌اند.
 
مگر بیداری اسلامی را نمی‌بینند ؟مگر جنبش وال استریت را نمی‌ینند ؟مگر اعتراضات گسترده مردم که روز‌به‌روز بر دامنه آن افزوده می‌شود را نمی‌بینند ؟مگر خشم و انزجار جهانی را نسبت به خود نمی‌بینند؟
 
امروز زمان سکوت نیست، اگر امروز با قصور و کوتاهی صحنه را خالی بگذاریم جسارت و حماقت این کوته‌فکران برای استمرار این اهانت‌ها بیشتر خواهد شد، همان‌طور که تا کنون بدین صورت بوده است .
 
ما دیگر اجازه نخواهیم داد که حق پشت پرده سکوت جهانی باقی بماند و اما متهمین اصلی این جنایت فرهنگی و اعتقادی , یعنی دولت آمریکا، اگر در ادعای خود مبنی بر دخالت نداشتن در این جریان صادقند بايد به گفته رهبری معظم انقلاب، عاملان اين جنايت شنيع و پشتيبانان مالي آن را كه دل ملت‌هاي مسلمان را به درد آورده‌اند، به مجازات متناسب با اين جرم بزرگ برسانند.

و اما  ما...

دانشجو بیدار است همان‌طور که امروز جامعه جهانی بیدار شده‌است، ما را از قدرت‌های پوشالی خود نترسانید چرا که مقتدای ما حسین‌ بن علی است همان امامی که تمام داشته‌هایش را برای اسلام و آزادی گذاشت.
 
 به زودی روز نابودیتان فرا خواهد رسید و ما معتقدیم که آن‌روز دور نخواهد بود...

در پایان ما انجمن‌های اسلامی دانشگاه‌ها همراه با تمام مسلمین و مردم آزاده دنیا ضمن عرض تسلیت این اهانت غیر قابل اغماض و نابخشودنی، به حضرت ولیعصر"عج" و نائب بر حقشان حضرت آیت االله خامنه‌ای و تمام مسلمین جهان و اعلام انزجار از این حرکت دین ستیزانه رژیم منفور صهیونیزم و دولت آمریکا از سازمان های بین‌المللی خواستار برخورد قاطع،  موضع گیری صریح علیه این جریان و ایجاد منع قانونی برای جلوگیری از توهین و بی‌احترامی به ادیان و مقدسات  هستیم و این حداقل انتظاری است که ما و جهان اسلام و جامعه بین‌الملل از سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی مدعی حقوق بشر و ادیان داریم.

"اللهم عجل فی فرج مولانا بقیه الله" 

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیر کبیر

انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده های معماری و شهرسازی علوم پایه ریاضی دانشگاه بهشتی

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شریعتی

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فسا

انجمن اسلامی دانشجویان علوم پزشکی مشهد

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد

 انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور مشهد

انجمن اسلامی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

انجمن اسلامی دانشجویان  دانشگاه علوم پزشکی کرمان

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز

انجمن اسلامی دانشجویان علوم کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه گرگان.

انتهاي پيام/ش3

برچسب ها: دانشگاه ، انجمن ، پیامبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار