اصفهان/

دیدار تیم های پرسپولیس وسپاهان جذاب خواهد بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در آستانه دیدار تیمش با تیم سپاهان در هفته نهم لیگ برتر باشگاههای کشور گفت: هر دوتیم قدرتمند واز طرفداران زیادی برخوردارند واین موضوع می تواند این دیداررا همچون شهر آورد جذاب کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان مانوئل ژوزه دیشب در کنفرانس خبری در دفتر باشگاه فولاد مبارکه سپاهان افزود: هر دو تیم بازیکنان باتجربه و خوبی در اختیار دارند.
وی با بیان اینکه امیدوارم در دیدار امروز پرسپولیس برنده باشد، اظهارامیدواری کرد که هر دو تیم بازی زیبا و به دور از حساسیت را به نمایش بگذارند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره کنارگذاشن کریم انصاری فر و علی کریمی از این تیم گفت: تیم ما بازیکنان بزرگ زیادی دارد و پیش از این نیز تعدادی از بازیکنان پرسپولیس از این تیم کنارگذاشته شدند اما درمورد آنها حاشیه سازی نشد.

وی درباره عملکرد ضعیف تیم پرسپولیس در لیگ برتر باشگاههای کشور، افزود: تیم ما در دیدارهای گذشته در نیمه اول بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت اما در نیمه دوم با افت مواجه شد و ما باید نقاط ضعف خود را برطرف کنیم .

ژوزه، توقف رقابت های لیگ برتر برای برگزاری اردوهای آماده سازی تیم ملی را به ضرر فوتبال ایران دانست و گفت: در مصر ، بازیکنان تیم ملی این کشور پنج روز قبل از بازی به اردوی آماده سازی می روند اما در ایران بازیکنان ملی پوش دو هفته قبل از بازی به اردوی تیم ملی می روند و تعطیلات لیگ برتر باعث افت کیفی رقابت ها و آمادگی تیم ها می شود.

وی از برنامه ریزان تیم ملی و لیگ برتر باشگاههای کشور انتقاد کرد و گفت: لیگ برتر ایران منظم نیست.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در پایان با ابراز امیدواری به پیروزی تیمش در دیدار امروز ، افزود: پرسپولیس تیم بزرگی است و میلیون ها نفر طرفدار دارد و در فوتبال ایران کانون توجهات می باشد.

وی تصریح کرد: برای تیم سپاهان احترام زیادی قائل هستم اما باید بگویم که بزرگی پرسپولیس در سپاهان دیده نمی شود.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران عصر امروز در هفته نهم لیگ برتر باشگاههای کشور در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان میهمان تیم سپاهان است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.