شجاعي با 44 راي رئيس فدراسيون تيرو کمان شد

4 راي از جیب کارشناس برگزاری مجمع بیرون آمد! / بدهی فدراسیون موجبات انتخاب شجاعی را فراهم آورد؟

مجمع انتخاباتی فدراسیون تیر و کمان با حضور حمید سجادی معاون وزیر ورزش و امور جوانان برگزار و در پايان محمد علي شجاعي با 44 راي به عنوان رئيس فدراسيون انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مجمع انتخاباتی فدراسیون تیر و کمان در حالی امروز 2 مهر ماه آغاز شد که حمید سجادی به عنوان نماینده وزارت ورزش و امور جوانان در راس این مجمع قرار گرفت تا رقابت میان دو کاندیدای فدراسیون تیر و کمان که یکی از آنها محمد علي شجاعی و دیگری رضا بختیاری است را نظاره کند تا در صحت و سلامت این انتخابات خللی وارد نشود.

در ادامه شجاعی و بختیاری هر یک اهداف خود را برای حضار در مجمع انتخاباتی تشریح کردند و سرپرست فعلی فدراسیون تیر و کمان در این باره اشاره داشته که دو هدف عمده را پیگیری می کند و ابتدا به دنبال اصلاح ساختار های فدراسیون و در مرحله بعد به دنبال اصلاح ساختارهای فدراسیون است و در مرحله بعد به دنبال رشد و توسعه تیر و کمان با داشته های فعلی است و تنها علت حضور خود را ایجاد انگیزه از سوی اعضای مجمع و اصحاب رسانه داشته اما از سوی دیگر رضا بختیاری که لیسانس مهندسی کشاورزی دارد و اکنون هم رئیس هیات تیر و کمان استان تهران است اظهار داشت که سابقه ای بالغ بر 30 سال در ورزش کشور داشته و 10 سال نیز در شته تیر و کمان مشغول فعالیت بوده است.

لازم به ذکر است: نماینده هیات های رای خود را اعلام کردند و اسدی از باشگاه توچال و کمال زارع از باشگاه ایثار کرج به نمایندگی از باشگاه ها رای دادند اما تنها نماینده داوران در این مجمع مهناز عبدالکریمی بود که به نمایندگی از داوران رای داد و نجمه آبتین، نادر منوچهری و غلامرضا رحیمی به نمایندگی از ورزشکاران رای می داند و در ادامه کردی نماینده مربیان رای خود را اعلام کرد.

شایاان ذکر است، نمایندگان هیات ها به جز زنجان، گلستان، اردبیل و گیلان در این مجمع حضور داشتند و رای خود را اعلام کردند و هیات کیش نیز نسبت به عدم رای دهی خود اعتراض کرد اما به دلیل این که کیش یک هیات رسمی نیست اعتراض وارد نبود ولی تلاش این هیات برای آن که شجاعی به عنوان سرپرست رای خود را اعلام نکند بی نصیب نماند و شجاعی هیچ گونه آرایی را به صندوق نیانداخت.

در ادامه نمایندگان وزارت کار، وزارت علوم و تحقیقات و فن آوري، وزارت آموزش و پرورش و نیروهای مسلح رای دادند و از 45 رای گرفته شده 44 رای نصیب شجاعی شد و تنها یک رای به بختیاری تعلق گرفت.

گفتني است، از نکات جالب توجه در این مجمع عدم حضور نماینده کمیته ملی المپیک بود و این در حالیست که نفرات بی شماری در این مجمع حاضر بودند و سر و صدای زیادی در اين مجمع هم بر بود.

** 4 راي از جیب کارشناس برگزاری مجمع بیرون آمد

یکی از موضوع های جالب برگزاری مجمع امروز فدراسیون تیر و کمان غیبت 4 هیئت استان بود که البته در پایان رای گیری مشخص شد که 4 رای سفید غائبان مجمع در جیب شمشکی کارشناس مجامع وزارت ورزش بود!

البته معتقد بودند که رای ها پلمپ شده بود و در مجمع باز شده، که البته همه آنها سفید بود!

بدهی فدراسیون تیر و کمان موجبات انتخاب شجاعی را فراهم آورد!

روسای هیات ها و سایر اعضای مجمع همچنان حاضر هستند تا صورت جلسه را به امضا برسانند، اما شنیده ها در گوشي و زمزمه هاي برخي از افراد حاضر در مجمع حاکی از این موضوع است که فدراسیون تیر و کمان در حال حاضر مبلغی معادل 10 میلیارد تومان بدهی دارد و ترجیح بر این بوده تا شجاعی که کاندیدای منتخب وزارت ورزش است برگزیده شود تا با حمایت وزارت ورزش و امور جوانان بدهی های این فدراسیون به گونه ای برطرف شود.

لازم به ذکر است نماينده کميته ملي المپيک در اين مجمع حضور نداشت.

در پايان شمارش آراء محمد علي شجاعي با 44 راي به عنوان رئيس فدراسيون تير و کمان انتخاب شد./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.