جزئيات جلسه اعضاي جبهه پايداري با آيت‌الله خوشوقت؛

آيت‌الله خوشوقت خطاب به پايداري‌ها: اگر معيارتان اسلام باشد قطعاً پيروز خواهيد شد

حجت‌الاسلام مرتضي آقاتهراني،‌ حجت‌الاسلام قاسم روانبخش، علي‌اصغر زارعي، حجت الاسلام محمدناصر سقاي بي‌ريا، حسين جلالي، ميثم نيلي از جمله حاضرين در جلسه اخير جبهه پايداري با آيت‌الله خوشوقت بودند همچنين زهره طبيب‌زاده نوري و فاطمه آليا نيز تنها بانوان حاضر در اين جلسه بودند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، روز گذشته دومين جلسه اعضاي جديد شوراي مرکزي جبهه پايداري در حضور آيت‌الله خوشوقت در تهران برگزار شد.

گفتني است جلسه نخست اعضا در حضور آيت‌الله مصباح يزدي در قم تشکيل شده بود.

در همين راستا زهره طبيب‌زاده نوري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،‌ با اشاره به مهم‌ترين نکات رهنمودهاي روز گذشته آيت‌الله خوشوقت در جمع اعضاي شوراي مرکزي جبهه پايداري گفت: آيت‌الله خوشوقت تأکيد داشتند اعضاي جبهه پايداري بر مواضع اوليه و اصولي اين جبهه بمانند و به وظيفه خود که اجراي تکاليف مورد نظر اين جبهه است، عمل کنند.

*جبهه پايداري براي همکاري به جز کميت به کيفيت نيز توجه داشته باشد

اين عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري در ادامه گفت: آيت‌الله خوشوقت معتقد بودند اگر جبهه پايداري بر اصول خود پايدار بماند قطعا موفق شده و به مشکلاتي که جبهه‌ها و احزاب ديگر با آن درگيرند، دچار نخواهد شد ضمن اينکه ايشان تأکيد داشتند جبهه پايداري براي همکاري، فراخوان داده و دعوت به عمل آورد که البته در اين دعوت‌ها نبايد صرفا به کميت بلکه به کيفيت نيز بايد توجه شود.


*آيت‌الله خوشوقت خطاب به پايداري‌ها: اگر معيارتان اسلام باشد قطعاً پيروز خواهيد شد

همچنين حسين جلالي، رئيس دفتر آيت‌الله مصباح که هم اکنون از اعضاي شوراي مرکزي جبهه پايداري به شمار مي‌رود نيز بر همين اساس به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: آيت‌الله خوشوقت تأکيد داشتند که اسلام پسوند اين جبهه است و جبهه پايداري انقلاب اسلامي هم براي اسلام است و اگر معيارتان اسلام باشد قطعاً پيروز خواهيد شد و حتي گروه‌هاي ديگر نيز به شما مي‌پيوندند.

*از باندبازي‌، جريان بازي و خودخواهي‌ها دور شويد تا انحراف به وجود نيايد

وي افزود: آيت‌الله خوشوقت به اعضاي جبهه پايداري انقلاب اسلامي توصيه کردند که از باندبازي‌، جريان بازي و خودخواهي‌ها دور شوند و همه براي کارآمدي نظام تلاش کنند تا اسلام آسيب نبيند و انحراف به وجود نيايد.


*بهترين پاسخ به اهانت‌ها عليه پايداري، اسلامي عمل کردن تک تک اعضاي جبهه است

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري در ادامه گفت: آيت‌الله خوشوقت همچنين گفتند انحراف به خاطر ضعف در ايمان است و هجمه‌هايي که امروزه به جبهه پايداري وارد مي‌شود با رفتار مناسب اعضاء خنثي خواهد شد و بهترين پاسخگويي به اهانت‌ها عليه پايداري، اسلامي عمل کردن تک تک اعضاي جبهه است.

وي در پايان گفت: بقيه صحبت‌ها و رهنمودهاي آيت‌الله خوشوقت درباره چگونگي ورود جبهه پايداري به انتخابات بود که مطالب آن به صورت خصوصي است.

*حميد رسايي: من ديگر عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري نيستم

همچنين حجت الاسلام حميد رسايي نيز در تماسي که خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با وي داشت اعلام کرد: من ديگر عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري نيستم و در جلسه ديروز نيز حضور نداشتم.

حجت‌الاسلام قاسم روانبخش هم پيرامون سخنان آيت‌الله خوشوقت و حضور اعضاي جبهه پايداري گفت: سخنان ايشان توسط روابط عمومي منتشر خواهد شد و درباره اعضا نيز من اجازه ندارم آنها را معرفي کنم.

خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران طي تماس‌هايي تنها موفق شد نام برخي از حاضرين در جلسه ديروز اعضاي جبهه پايداري با آيت‌الله خوشوقت را مشخص کند.

لازم به ذکر است حجت‌الاسلام آقاتهراني،‌ حجت‌الاسلام قاسم روانبخش، علي‌اصغر زارعي، محمدناصر سقاي بي‌ريا، حسين جلالي از جمله حاضرين در جلسه روز گذشته جبهه پايداري با آيت‌الله خوشوقت بودند؛ همچنين زهره طبيب‌زاده نوري و فاطمه آليا نيز تنها بانوان حاضر در جلسه روز گذشته اين جبهه بودند.

* ميثم نيلي حضور داشت اما سخنگو نبود


گفتني است ميثم نيلي نيز که گفته مي‌شود جايگزين غلامحسين الهام در جبهه است در جلسه حضور داشته در حالي‌که کامران باقري لنکراني، سخنگوي کنوني اين جبهه به علت مسافت طولاني و برخي مشکلات در جلسه روز گذشته اين جبهه در تهران حضور نداشت.

لازم به ذکر است که هنوز اعضاي جديد شوراي مرکزي جبهه پايداري که گفته مي‌شود شامل 22 نفر هستند (طبق اساسنامه انتخاب شده‌اند) هنوز به‌طور رسمي اعلام نشده‌اند و قرار است پس از معرفي دبيرکل وسخنگوي اين جبهه طي يکي دو هفته اخير اعلام رسمي شوند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: احزاب ، خوشوقت ، پایداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار