ايلام/

سبک زندگی اسلامی بهترین راه حل بحران‌های اجتماعی است

سبک زندگی اسلامی بهترین راه حل بحران‌های اجتماعی است.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، مجتبی اعلایی صبح امروز در نشست ساماندهی امور جوانان اظهار داشت: ترویج سبک زندگی اسلامی و آموزش برمبنای فرهنگ دینی درون خانواده‌ها و نظام اجتماعی از مهم‌ترین راهکارهای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

وی ادامه داد: آموزش‌های مبتنی بر تئوری‌های غربی مشکل عدیده‌ای را در فرهنگ و ساختار اجتماعی ایجاد می‌کند.

این مسئول با اشاره به در پیش بودن روز ملی ازدواج اضافه کرد: 26 مهرماه باید به روز بدون طلاق نامگذاری شود.

اعلایی تصریح کرد: به میمنت این روز فرخنده و به احترام به حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) این روز به عنوان روز بدون طلاق نامگذاری شود و دفاتر طلاق هیچگونه طلاقی ثبت نکنند.

استاندار ایلام گفت: البته رسانه‌ها، مطبوعات و صدا و سیما در این راستا باید بیش از گذشته فرهنگ‌سازی کنند.

وی با اشاره به اهمیت توجه به مقوله تحقیق و پژوهش در زمینه ازدواج ادامه داد: مراکز آموزش عالی در زمینه مسائل جوانان و خانواده‌ها باید تحقیقات، پژوهش‌ها و پایان‌نامه‌های دانشجویی با رویکرد عملیاتی و کاربردی انجام دهند و حمایت‌های لازم در این مورد نیز انجام شود و در پایان به برترین تحقیقات، رساله‌ها و پایان نامه‌ها با رویکردی استانی تجلیل و تقدیر شود.

این مسئول با اعلام آمادگی مبنی بر حمایت‌های لازم برای افزایش ساعات پخش برنامه‌های شبکه سیمای استانی در صبح‌ها اضافه کرد: صدا و سیما برای گسترش و تعمیق فرهنگ ایرانی اسلامی و آموزش‌ مهارت‌های زندگی به خانواده‌ها و جوانان در قالب برنامه‌های جذاب صبحگاهی اقدام کند./ج1

برچسب ها: ایلام ، بحران ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.