"كلاه قرمزي" در پائيز هم مي‌درخشد

فيلم سينمايي "كلاه قرمزي و بچه ننه" در مجموع با فروش 4 ميليارد و 420 ميليون تومان در تهران و شهرستان‌ها نيز صدر گيشه‌ را همچنان در اختيار دارد.

 به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، فيلم‌هاي سينمايي در حال اكران همچنان گيشه ثابتي دارند به طوري كه فيلم سينمايي "كلاه قرمزي و پچه ننه" به كارگرداني "ايرج طهماسب" و تهيه‌كنندگي "حميد مدرسي" در مدت 36 روز اكران و در 35 سينما در تهران 2 ميليارد و 820 ميليون تومان و همچنين در شهرستان‌ها يك ميليون و 600 هزار تومان فروش داشته است.
همچنين؛ فيلم سينمايي "ضد گلوله" به كارگرداني "مصطفي كيايي" و تهيه‌كنندگي "رضا رخشان" نيز در اين مدت اكران و با تعداد 20 سالن سينما، 300 ميليون تومان در تهران و 110 ميليون توان در شهرستان‌ها توانسته رده‌ي دوم گيشه را به خود اختصاص دهد.
سومين رتبه‌ي اكران به فيلم سينمايي "بي‌خداحافظي" به كارگرداني "احمد اميني" و تهيه‌كنندگي "محمد نشاط" با اختصاص 20 سينما، در تهران 540 ميليون تومان و در شهرستان ها با 130 ميليون تومان فروخته است.
فيلم سينمايي "تو و من"‌ به كارگرداني "محمد بانكي" و تهيه‌كنندگي "اصغر بانكي" و با بازي ستاره‌هاي  سينما در 15 روز نمايش و با اختصاص 23 سينما در تهران 300 ميليون تو مان نتوانسته رقيب جدي فيلم‌هاي "ضد گلوله " و "بي خداحافظي" باشد./ص
برچسب ها: کلاه ، قرمزی ، مدرسه ، پائیز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار