معاون اول رییس جمهور درمراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در نهاد ریاست جمهوری:

بسیج برای دولت افتخار است و دولت به آن می‌بالد

معاون اول رییس جمهور بسیج را موثرترین نهاد مردمی کشور و نگینی درخشان توصیف کرد و گفت: بسیج برای دولت افتخار است و دولت به آنان می‌بالد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمدرضا رحیمی صبح امروز(دوشنبه) در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در جمع بسیجیان در مقر شهید مطهری نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، با طرح این پرسش که چرا قدرتهای بزرگ با نظام جمهوری اسلامی ایران دشمنی دارند، اظهار داشت: بی تردید این دشمنی ها به بالندگی و پیام های این انقلاب مربوط می شود چراکه انقلاب اسلامی با تکیه بر وحی الهی و اعتقاد به ولایت فقیه شکل گرفت.
 
معاون اول رییس جمهور خاطرنشان کرد: ما دارای یک نظام استوار و محکم هستیم که با تکیه بر ولایت فقیه در مقابل قدرتهای بزرگ جهان ایستاده است و این در حالی است که هیچ کشوری تاب و توان مقابله با زورگویی های آمریکا را ندارد.
 
رحیمی با بیان اینکه جمهوری اسلامی از نخستین روز انقلاب تحت تحریم و توطئه قدرتهای حاکم بر جهان بوده است، تصریح کرد: دشمنان امروز بمب اتمی را بهانه ای برای اعمال تحریم ها معرفی می کنند در حالیکه ملت ایران بیش از سی سال است که با تحریم های آنان روبرو است و باید از آنان پرسید که تحریم های گذشته و همراهی با صدام برای تجاوز به خاک ایران به چه دلیل بوده است.
 
معاون اول رییس جمهور تصریح کرد: آنها خوب می دانند که از بمب اتمی کاری بر نمی آید چراکه اگر قرار بود این بمب ها بتوانند مانع از فروپاشی شوند، امروز شوروی بر سر جای خود بود.
 
وی افزود: انقلاب اسلامی هنوز نوپا بود که توطئه و هجوم دشمنان شروع شد اما در آن زمان صحبتی از انرژی هسته ای در میان نبود بلکه انرژی اعتقاد ملت ایران به پیامبر(ص) و خاندان پاک و مطهرش باعث شده بود که دشمنان علیه ملت ایران به صف شوند.
 
معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه دشمنان روز به روز بر توطئه های خود می افزایند، تصریح کرد: امروز هماهنگی و همراهی دولت و ملت بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد چراکه دشمنان در درون کشور نیز همدستانی دارند که تلاش می کنند افکار عمومی جامعه را منحرف کنند.
 
رحیمی اضافه کرد: لازم است بسیجیان برای شناسایی و معرفی منحرفان تلاش کنند تا پرده ابهام از افکار عمومی زدوده شده و کسانی که در درون کشور با دشمنان هماهنگ هستند بر همگان شناسانده شوند.
 
وی در ادامه با تاکید بر اینکه صهیونیست ها نه مسلمان هستند، نه مسیحی و نه یهودی گفت: آنها کسانی هستند که ثروت ملت ها را غارت کرده و بر هر سوی می تازند که باید با تمام توان در مقابل آنها بایستیم.
 
معاون اول رییس جمهور پیش از آغاز این مراسم با حضور در مقبره الشهداء ضمن قرائت فاتحه، به مقام شهید گمنام آرمیده در این مکان ادای احترام کرد.
 
گفتنی است در این مراسم بسیجیان نهاد ریاست جمهوری با سر دادن شعارهایی، ارادت خود را به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) ابراز و نسبت به اقدام توهین آمیز به رسول اکرم(ص) اعلام انزجار کردند.
 
در این مراسم همچنین بیانیه ای از سوی مرکز مقاومت بسیج نهاد ریاست جمهوری و سازمانهای تابعه در محکومیت اهانت به ساحت قدسی رسول اکرم (ص) قرائت شد.
 
اجرای حرکات رزمی- نمایشی از دیگر بخش های این مراسم بود که توسط شماری از بسیجیان گروه ضربت ذوالفقار به نمایش گذاشته شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: اهانت ، رییس جمهور ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار