خسوس: هیچ تیمی را دست کم نمی گیرم

ایران را باور دارم/ دیده بانی و کمک به تیم ملی فوتسال وظیفه من است

مدیر فنی تیم ملی فوتسال ایران گفت: به ایران باور دارم و می دانم که نباید در جام جهانی تیمی را دست کم گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، خسوس درباره حضور خود در ایران اظهار داشت: آمدن من به ايران يک چالش  بزرگ براي من به حساب مي آمد اما از ترابیان  تشکر می کنم که با من مذاکره کرد و با این پیشنهاد فوق العاده به ایران آمدم.

در چند سال  اخیر بازیهای ایران و تیم های خوب را دنبال کردم هیچ تیمی مثل تيم هاي اسپانیا، برزیل و روسیه، پاراگوئه، اوکراین، پرتغال و آرژانتین را نمي توانيم دست کم بگيريم.

وی در خصوص اینکه اسپانیا  با ایران در جام جهانی همگروه است، ادامه داد: برای من موقعیت جالبی است که مدیر فنی تیم  فوتسال ملی ایران باشم خیلی دوست دارم به این تیم کمک کنم که درجام جهانی حتی به فینال مسابقات راه پیدا کند.

وی خاطر نشان کرد:  باید زودتر به ایران می آمدم و در این موضوع مقصر خود را می دانم اما خوشبختانه حضور رسانه ها و استفاده از تکنولوژ ی در چند ماه اخیر به من کمک کرده است که از فوتسال ایران عقب نباشم اینجا هستم تا به ایران کمک کنم و چیزی به اندوخته های آن اضافه کنم من به ایران باور دارم و مطمئن هستم که نتیجه لازم را بدست می آورد .

وی درباره سمت مدیر فنی در فوتسال گفت: این سمت خیلی قدیمی نیست اما با مربیان زیادی که کار کرده ام  باعث شده  تجربیات خوبی را به همراه خود به ایران بیاورم.

خسوس درباره غیبت برخی از بزرگان ما  فوتسال تصریح کرد: بازی های بازیکنان بزرگ ایرانی را دیده ام بخصوص بازی وحید شمسایی و مصطفی نظری و حتی سایر بازیکنان تیم ملی را خوب می شناسم.

وی ادامه داد: من دروغگو نیستم اگر نتیجه نگیریم هنگام رفتن پای حرف های خود می ایستم اما مطمئن باشید کار مربی بهانه تراشی نیست تمام سعی خود را می کنم که برنامه های مد نظر خود را بر روی  تیم ملی پیاده کنم نقاط ضعف تیم ملی را می بینم و سعی دارم آن را به حدالقل ممکن برسانم.

مدير فني تيم ملي فوتسال کشورمان خاطر نشان کرد: هدف ما در وهله اول این است که یک تیم ملی کاملا متفاوت و با پتانسیل بالا در جام جهانی داشته باشیم در حال حاضر جایگاه من به گونه ای است که  به صانعی کمک کنم و بهترین تصمیم گیری را انجام دهم در واقع نقش اول من دیدبانی و کمک به تیم ملی است و وارد تصمیمات ریز نمی شوم.

وی اشاره کرد:  در سه سال گذشته مربیگری نکرده ام و تنها به تدریس پرداخته ام اما فردی هستم که می توانم جایگاه خود را تغییر دهم و در تمام عرصه ها فعالیت کنم.

خسوس در رابطه با شرایط فوتسال ایران گفت:  هر کشوری سبک خودش را دارد  اما من بیشتر  به این موضوع علاقه دارم که سیستم دفاعی روز فوتسال دنیا را در تیم ملی پیاده کنم اما اهل شبیه سازی در برنامه های خود نیستم و دوست دارم فوتسال ناب ایرانی پرورش پیدا کند.

خسوس در پایان در خصوص تبانی سال گذشته فوتسال افزود:  اطلاعات زیادی در این باره ندارم و نمی توانم در این باره نظر بدهم اما می دانم  در اسپانیا هر حرکت غیر ورزشی جریمه و تبعات سنگینی را در پی خواهد داشت بازی با اسپانیا در جام جهانی اولین بازی ما خواهد بودو شرایط خاص خود را نیز دارد اما من خوشحال می شوم که بتوانیم در فینال هم در برابر چنین تیم بزرگی رو در رو قرار بگیریم./مح
برچسب ها: خسوس ، فوتسال ، تیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار