سردار استاد حسینی:

35 پایگاه نظامی آمریکا در تیررس موشک‌های دوربرد ایران قرار دارند

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: نیروهای نظامی ایران جنگ در هوا، فضا و دریا را به خوبی آموزش دیده و جهت هر گونه دفاع از میهن اسلامی سازماندهی شده‌اند.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار علی استاد حسینی، صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دادگستری استان سمنان ضمن اشاره به شکست دشمنان اسلام در جبهه های مختلف در عرصه جهانی اظهار داشت: فرماندهی مدبرانه و شجاعانه مقام معظم رهبری موجب شده تا ایران اسلامی قدرت برتر در منطقه محسوب شود و 35 پایگاه نظامی آمریکا در تیررس موشک‌های دور برد ما باشند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با یاد آوری شکست رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه با 700 کشته خاطرنشان کرد: قدرت نظامی امروز ایران اسلامی از برکات جنگ تحمیلی و دفاع مقدس است.

وی با اشاره به قدرت ایران در هوا، فضا و دریا اظهار داشت: نیروهای نظامی ایران جنگ در هوا، فضا و دریا را به خوبی آموزش دیده و جهت هر گونه دفاع از میهن اسلامی سازماندهی شده‌اند.

استاد حسینی گفت: آمریکا در طول سال‌ها ثابت کرده است که در دوستی و دشمنی با کشورها، تنها منافع خود را در نظر می‌گیرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ولایت مداری، شهادت طلبی، زاد و توشه مناسب، صمیمیت و محبت و حکمت و بصیرت را  پنج  خصوصیت مهم برای رسیدن به قله‌های افتخار در میهن اسلامی عنوان کرد.

انتهاي پيام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۱۶:۳۳ ۰۴ مهر ۱۳۹۱
امریکا جرات حمله به ایران رانداره ما که عراق نیستیم در صوریت حمله امریکا اسراییل در عرض 2ساعت نابود میشه ما برای شهادت حاضریم سربازانامریکایی مزدوریی بیش نیستن
آخرین اخبار