موسوي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

ناسپاسي عظيم روزنامه شرق از رزمندگان اسلام/ ضرورت برخورد دستگاه قضا و وزارت ارشاد

مدير عامل خبرگزاري فارس با بيان اينکه در هفته دفاع مقدس ملت ايران در حال قدرداني از رزمندگان اسلام هستند، گفت: انتشار اين کاريکاتور به عنوان ناسپاسي عظيم روزنامه شرق نسبت به زحمات و جان‌فشاني‌هاي رزمندگان در دفاع مقدس است.

سيد نظام‌الدين موسوي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره اقدام اخير روزنامه شرق در انتشار کاريکاتور توهين‌آميز عليه رزمندگان دفاع مقدس گفت: در کشور ما آزادي بيان وجود دارد و رسانه‌ها و مطبوعات در چهارچوب قوانين مصوب مي‌توانند مطالب خود را منتشر کنند اما در هيچ کجاي دنيا، آزادي توهين پذيرفته شده نيست.

مدير عامل خبرگزاري فارس ادامه داد: روزنامه شرق در حقيقت با اين اقدام، توهيني را به بخش اعظمي از سرمايه‌هاي اجتماعي کشور يعني رزمندگان اسلام انجام داده است.

اين فعال رسانه‌اي با بيان اينکه در هفته دفاع مقدس ملت ايران در حال قدرداني از رزمندگان اسلام هستند، اظهار داشت: انتشار اين کاريکاتور به عنوان ناسپاسي عظيم اين روزنامه نسبت به زحمات و جان‌فشاني‌هاي رزمندگان در دفاع مقدس است.

موسوي تاکيد کرد: آزادي‌ کنوني جامعه را مديون زحمات رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس هستيم و اين مسئله اهانت آشکار اين روزنامه به مردم ايران است لذا دستگاه قضايي و وزارت ارشاد بايد با اين توهين برخورد کنند چراکه مطالبه بخش عظيمي از جامعه مردم است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: رسانه ، موسوی ، توهین ، شرق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار