روایت خودمانی ۸ هنرمند از زیارت امام هشتم(ع)

"در دوران کودکي با چشمان خودم معجزاتي از آقا ديدم و از اين همه بزرگي در شگفتم خيلي اوقات به زيارت آقا مي روم و دعا مي کنم که شفاعتمان کنند و براي مردم کشورم آرزوي سلامتي مي کنم."

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران:

يکي از خاطرات حضورش در حرم مي گويد، يکي از دلتنگي هايش، يکي از آرزوهايش براي زيارت دوباره و يکي هم با آقا نجوا مي کند...وقتي با آن ها تماس مي گيرم و مي خواهم درباره امام رضا(ع) بگويند صدايشان متفاوت مي شود بعضي هايشان بغض مي کنند و از امام هشتم مي گويند...

محمد فيلي: نعمتي براي ما

63 سال سن دارم و تاکنون بيش از 50 سفر به مشهد داشته ام، حدود 38 بار با مادر مرحومم به زيارت آقا امام رضا (ع) آمدم و بارها نيز براي شرکت در جشنواره ها و مسابقات دعوت شده ام که در همه سفرهايم توفيق زيارت آقا را داشته ام. امام رضا (ع) افتخار و نعمتي براي مملکت ماست و همه ما ايراني ها ارتباط خاصي با آقا داريم و مشتاق و عاشق حضرت هستيم، بنابراين هر مشکلي که داشته باشيم، نزد آقا مي آييم تا حاجت بگيريم. امام رضا (ع) ستاره تابناکي در کشورمان است که بايد قدرش را بدانيم.

حميدرضا پگاه: زندگي در مشهد جزو آرزوهايم است

هميشه مشهد را خيلي دوست داشتم و دليل اصلي آن هم وجود آقا علي ابن موسي الرضا‌(ع) است و جزو آرزوهايم است که در مشهد زندگي کنم که متأسفانه اين آرزويم تاکنون محقق نشده است. در روز ولادت آقا آرزو مي کنم همه زائران به حاجت شان برسند و از آقا هم مي خواهم که مهر و محبت را به دل همه بيندازد و همه خوش اخلاق تر شوند و بتوانند به راحتي زندگي خود را بگذرانند.

پوراندخت مهيمن: اشک از ديدگانم جاري مي شود

عاشقانه امام رضا (ع) را دوست دارم و هميشه مشتاقم تا قسمت شود به پابوسي‌اش بيايم. براي بازي در فيلم «حميد نعمت ا...» هم قسمت شد تا به مشهد و زيارت آقا بيايم که بسيار لذت بخش بود و هر زمان به زيارت مي آيم بي اختيار اشک از ديدگانم جاري مي شود. در روز ولادت آقا از ته دل شفاي بيماران را طلب مي کنم و مي خواهم جوانان مان موفق و سلامت باشند.

مريم کاوياني: دعا مي کنيم شفاعتمان کنند...

هر فرد رازي دارد و نياز دارد با خدا و اماماني که واسطه هستند صحبت و درد و دل کند اين ها احساسات شخصي من است. هم چون تمامي مردم ايران به آقا امام رضا (ع) ارادت خاصي دارم و در دوران کودکي با چشمان خودم معجزاتي از آقا ديدم و از اين همه بزرگي در شگفتم خيلي اوقات به زيارت آقا مي روم و دعا مي کنم که شفاعتمان کنند و براي مردم کشورم آرزوي سلامتي مي کنم.



فرخ نعمتي: احساسي عجيب

روز پاياني فيلم برداري مجموعه «ولايت عشق» براي فيلم ديگري بايد به تربت حيدريه مي رفتم و در فاصله پايان بازي ام در اين مجموعه تا زماني که دوستان آمدند تا من را به تربت حيدريه ببرند، حدود 10 ساعت در مشهد بودم و اين زمان را به زيارت آقا امام رضا (ع) رفتم و چون در حال و هواي بازي در اين مجموعه بودم بسيار تحت تاثير قرار گرفته بودم و يک دل سير زيارت کردم و خاطره خوبي از اين سفر دارم. اميدوارم شرايطي برايم فراهم شود تا هرچه زودتر پابوسي حضرت بيايم.

حبيب دهقان نسب:اولين زيارت

وقتي براي اولين بار به مشهد آمدم خيلي حس کنجکاوي داشتم وقتي توفيق يافتم در حرم مطهر امام رضا(ع) قدم بگذارم بسيار علاقه مند بودم ببينم و حس کنم همه آن عظمتي را که درباره اش شنيده بودم. در واقع اولين زيارتم بيشتر حس کنجکاوي داشتم تا اين که از زيارت ارضا شوم...

رضا توکلي: آقا همه عشق است

آقا امام رضا (ع) جايگاه ويژه اي نه تنها براي من بلکه براي همه مسلمانان دارند. سالروز تولد اين گوهر درخشان دلنشين ترين عيدها برايم محسوب مي شود. علي ابن موسي الرضا(ع) جز عشق چيز ديگري نيست، و عاشقانه به آقا ارادت دارم. آن قدر کرامات، عشق، محبت و بزرگي آقا بسيار است که در کلام نمي گنجد.ما ايراني ها حرف ها و درد دل هاي بسياري با آقا داريم و هنگامي که به زيارت آقا مي روم از خود بي خود و محو زيبايي و جمالش مي شوم. تاکنون هر آن چه که از حضرت طلب کرده ام به من عطا کرده است.

اميرحسين رستمي: مبهوت شدم

البته همسرم اهل مشهد است . يک بار که براي اداي احترام و زيارت به حرم آقا مشرف شدم از ديدن آن همه جمعيت عاشق مبهوت شدم. در دهه کرامت و روز ولادت آقا، سلامتي براي خود، همسر و دوستانم طلب مي کنم و اميدوارم لب مردم کشورم هميشه خندان باشد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار