مشهد/مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

طرح خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استقلال اقتصادی خانواده ها را در پی خواهد داشت

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اجرای طرح خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره)، شکوفایی اقتصادی جامعه را درپی خواهد داشت.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، عفت شریعتی اظهار داشت: این طرح که هم راستا با ترویج علمی و عملی سیره رضوی اجرا شده، موجب استقلال اقتصادی بسیاری از خانواده های زیر پوشش این نهاد گردید.

وی با بیان اینکه جشنواره امام رضا(ع) با رویکرد ترویج فرهنگ رضوی در کشور برگزار می شود، افزود: اگر مسایل مربوط به اقتصاد خانواده در راستای سیره آن امام بزرگوار مورد بررسی قرار بگیرد در ابعاد مختلف به حیات سالم جامعه کمک چشم گیری خواهد کرد.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اقتصاد سالمی که باعث کسب روزی حلال خانواده باشد را پشتوانه زندگی و عاملی برای جلوگیری از بروز ناهنجاری های اجتماعی عنوان کرد.

شریعتی تصریح کرد: قناعت پیشه کردن و جلوگیری از اسراف و تبذیر، منش ائمه اطهار(ع) است که فرهنگ سازی در مورد آن باید در جامعه صورت بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری همایش علمي پژوهشي اقتصاد خانواده در فرهنگ رضوي باید پشتوانه علمی داشته باشد، گفت: این منابع علمی باید آنقدر عمیق باشد که در عرصه عملیاتی مورد استفاده قرار گیرد.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: باید برگزاری چنین همایش هایی مورد حمایت مسوولان قرار داشته باشد تا موضوع اشتغال زایی و کسب درآمد از راه درست در جامعه به جایگاه اصلی خود دست یابد./س


برچسب ها: مشاور ، وزیر ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.